مارک والبرگ به بازی در “قمارباز” فکر می‌کند

0
436

مارک والبرگ بازیگر سرشناس هالیوودی وارد پروژه “قمارباز” می‌شود.

مارک والبرگ که در حال حاضر در فیلم “تبدیل شوندگان: عصر انقراض” از دست ربات های غول آسا فرار می‌کند، ولی باز هم وقت برای فکر کردن به پروژه‌های سینمایی دیگری را نیز دارد.

او در حال بررسی پروژه بازسازی فیلم “قمارباز” برای فیلم بعدی اش است. هر چند هنوز قطعی نشده اما روپرت وایت کارگردان فیلم “ظهور سیاره میمون ها” در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم است.

“قمارباز” اصلی ساخته 1974 به کارگردانی کارل رایش، درباره استاد ادبیاتی بود که اعتیادش به قماربازی برایش مشکلاتی با خانواده، دوستان و چند گانگستر به وجود آورده بود.

جیمز کان نقش اصلی آن فیلم را بازی کرده و جیمز توبک فیلنامه اصلی آن را نوشته بود. ویلیام موناهان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید را بر عهده دارد.

به گزارش سینما خبربه نقل از ددلاین،هم مارتین اسکورسیزی و هم تاد فیلیپس کارگردانی این پروژه را بررسی کرده بودند، اما به نظر می رسد در نهایت وایت آن را کارگردانی کند.

Denzel-Washington-and-Mark-Wahlberg-in-2-Guns-2013-Movie-Image

اما این تنها پروژه در دست بررسی وایت نیست و شایعه های اخیر حکایت از این دارد که وایت انتخاب اول برای کارگردانی فیلم “سفر ستاره ای 3” خواهد بود و جی جی آبرامز هم با اضافه کردن این جمله که از داشتن او در تیمش بسیار خوشحال خواهد بود به این شایعات دامن زده است.

مارک والبرگ به تازگی در فیلم “دو اسلحه” بالتازار کورماکور با حضور دنزل واشنگتن دیده شد. این فیلم افتتاح‌کننده جشنواره لوکارنوی سوییس در اوایل ماه اوت بود و در ظرف سه روز با فروشی حدود 27.1 میلیون دلار در رتبه اول باکس آفیس قرار گرفت.