مارتین اسکورسیزی با «ایرلندی» به جشنواره رم می‌رود

0
187

همزمان با رونمایی از نخستین پوستر «ایرلندی»، اعلام شد جدیدترین اثر اسکورسیزی به عنوان فیلم میانی جشنواره فیلم رم ۲۰۱۹ انتخاب شده است.

«ایرلندی» جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی به عنوان یکی از فیلم‌های جشنواره فیلم رم انتخاب شده و به عنوان فیلم میانی جشنواره نمایش داده می‌شود.

پیشتر این فیلم به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم لندن انتخاب شده بود.

این فیلم اولین اکران اروپایی‌اش را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در جشنواره فیلم لندن انجام می‌دهد و بعد در رم دیده می‌شود. در پوستر این فیلم که به تازگی رونمایی شد سه شخصیت اصلی فیلم شامل دنیرو، آل پاچینو و جو پشی دیده می‌شوند.

انتظار می‌رود بازیگران سرشناس این فیلم که نت‌فلیکس سازنده آن بوده شامل رابرت دنیرو و آل پاچینو همراه اسکورسیزی در رم حضور یابند.

به گفته آنتونیو موندا مدیر جشنواره، این فیلم ۲۱ اکتبر به عنوان فیلم میانی، در جشنواره فیلم رم نمایش داده می‌شود.

این در حالی است که جشنواره فیلم رم از ۱۷ تا ۲۷ اکتبر (۲۵ مهر تا ۵ آبان) برگزار می‌شود.

در «ایرلندی» اسکورسیزی بار دیگر با نویسنده «دارو دسته نیویورکی» یعنی استیو زیلیان همکاری کرده است و رمانی از چارلز براندت درباره معمای حل نشده ناپدید شدن جیمی هوفا رییس یک گروه تبهکار را در مرکز توجه قرار داده است.

این فیلم سه ساعته که ساخت آن مدت زیادی به طول انجامید و برمبنای رویدادهای واقعی ساخته شده، زندگی درونی یک گروه تبهکار و مجرم را مورد توجه قرار داده است.

در کنار دنیرو و آل پاچینو که در نقش‌های فرانک شیران و جیمی هوفا بازی کرده‌اند، جو پشی، هاروی کیتل، ری رومانو، بابی کاناواله، آنا پاکواین و استوین گراهام دیگر بازیگران فیلم هستند.

از دیگر رویدادهای مهم در جشنواره فیلم رم که امسال چهاردهمین دوره آن برگزار می‌شود، اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به بیل موری است.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «ایرلندی» اولین بار ۲۷ سپتامبر در جشنواره فیلم نیویورک دیده خواهد شد و اولین واکنش‌ها به آن، آن زمان انجام می‌شود. گفته می‌شود فیلم از مدعیان اصلی اسکار امسال است.