«مأموریت غیرممکن» ستاره چینی همراه تام کروز

0
284

ژانگ ژینگچو، ستاره سینمای چین در فیلم تازه «مأموریت غیر ممکن» در کنار تام کروز بازی خواهد کرد.

ژانگ ژینگچو، بازیگر چینی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم «مأموریت غیرممکن 5» در کنار تام کروز بازی خواهد کرد. ژانگ ژینگچو در حال حاضر در انگلستان به‌سر می‌برد و مشغول بازی در این فیلم محصول پارامونت، اسکای‌دنس و بد روبات  است که به‌علت نقش تعیین کننده او در نقاط عطف داستان فیلم و احتمال لو رفتن آن، نقش وی اعلام نشده است.

این بازیگر که در رشته کارگردانی تحصیل کرده است و زبان انگلیسی را روان صحبت می‌کند، علاوه بر بازی در فیلم‌های چینی مانند «هفت شمشیر»، «طوطی»، «شب و مه» و «شوک بعد از حادثه» که چندین جایزه در جشنواره‌های مختلف در پکن، شانگهای، هنگ‌کنگ و همچنین قاهره برای او به همراه داشته است، در محصولات سینمایی خارج از آن کشور مانند فیلم‌ هالیوودی مانند «ساعت شلوغی3» و فیلم اروپایی «شهر جنگ: داستان جان ریب» به کارگردانی فلوریان گالنبرگر که داستانش در چین می‌گذرد، بازی کرده است.

به‌ گزارش آنا به نقل از ورایتی، فیلم اکشن «مأموریت غیر ممکن 5» را کریستوفر مک‌کواری کارگردانی می‌کند و تام کروز، پائولا پتن، جرمی رنر، سایمون پگ و آلک بالدوین از جمله بازیگران آن هستند. این فیلم قرار است در تاریخ 25 دسامبر 2015 (4 دی 94) به نمایش عمومی درآید.