لی دنیلز در «خانه شیاطین»

0
173

لی دنیلز کارگردان شناخته‌شده هالیوودی با فیلم دلهره‌آور جدیدی بازمی‌گردد.

 لی دنیلز توجه خود را به سمت ژانر دلهره‌آور متمایل کرده و قصد دارد فیلمی برپایه وقایع حقیقی بسازد که در حال حاضر با عنوان رسمی «خانه شیاطین» در حال تهیه است.

او که پروژه قبلی‌اش فیلم بحث برانگیز «خدمتکار» با بازی فارست ویتاکر بود، تا کنون فیلم‌های شناخته‌شده دیگری ازجمله «روزنامه‌رسان» و «گران‌بها» را نیز کارگردانی کرده است.

فیلم جدید او بر پایه داستان لاتویا آمونز و خانواده‌اش ساخته خواهد شد. آن‌ها ادعا می‌کنند قربانیان یک روح هستند و توسط آن ازار دیده‌اند و این مشکل بیش از دو سال است که طول کشیده و همچنان هم ادامه دارد. آمونز و خانواده‌اش به خاطر داستان‌هایی که تعریف کرده‌اند موفق به جلب توجه رسانه‌های بین‌المللی شده‌اند و تا به حال سازمان خدمات کودکان و اداره پلیس و کارمندان بیمارستان منطقه گری با آن‌ها مصاحبه کردند و صحبت‌هایشان را ضبط کرده‌اند.

تجربه‌های ماوراء زمینی آمونز دو سال پیش آغاز شدند. او ابتدا هنگام زمستان دسته بزرگی از حشرات را روی ایوان جلوی خانه‌اش می‌دید و صداهای قژقژ فراوانی را که غیرقابل توصیف بودند از زیرزمین خانه‌اش می‌شنید. این اتفاق‌ها باز هم ادامه داشتند و تبدیل به تصرف روح شدند، تا جایی که بزرگترین دختر او بدون این که آگاه باشد بالای تختش شناور شد و یکی از پسرانش جلوی چشمان کارمندان پزشکی روی زمین، دیوار و سقف با پشت سر به‌ زمین خوردند.

به گفته کمپانی رلتیویتی که سازنده این فیلم است، مسئول هدایت این پرونده در سازمان خدمات کودکان به چشم مشاهده کرد که پسر کوچک او در حالیکه چشم‌هایش عقب رفته بودند و دندان‌هایش معلوم بودند شروع به تولید صداهای عجیب کرد و دست‌هایش را دور گردن برادر بزرگتر خود حلقه کرد. او بعد از بازگشت به حالت عادی هیچ خاطره‌ای از این کار نداشت. آزمایش‌های روان‌شناختی و تلاش‌های جن‌گیری اولیه نتوانستند هیچ‌گونه توضیح یا راه‌حلی برای این اتفاق‌های عجیب به دست بیاورند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، جکسون نگوین و تاد کرایتس از کمپانی ترن لفت پروداکشنز با همکاری کمپانی رلتیویتی که مسئولیت سرمایه‌گذاری، تهیه‌کنندگی و پخش این فیلم را بر عهده دارد آن را تولید خواهند کرد.