لیگ قهرمانان آسیا لغو نمی‌شود

0
188

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا لغو نمی‌شود و فقط تغییرات جزئی در بعضی از مسابقات اعمال می‌شود.

بعد از شیوع ویروس کرونا در بعضی از کشورهای آسیایی از جمله کره جنوبی، چین، ایران و بعضی از کشورهای عربی بحث لغو و یا به تعویق افتادن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد بخصوص اینکه النصر و التعاون عربستان حریفان سپاهان و پرسپولیس ایران درخواست کردند دیدارشان با نمایندگان ایران در هفته سوم به زمان دیگری موکول شود.

مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا از بین گزینه‌های مختلف یعنی لغو مسابقات، به تعویق انداختن بازی‌ها و یا کنار گذاشتن بعضی از کشورها تصمیم گیری کند.

طبق اعلام بعضی از رسانه‌های غیر رسمی عربی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تعویق انداختن لیگ قهرمانان را رد و بر ادامه مسابقات تاکید کرده است.

این رسانه‌ها به نقل از «ویندزور جان» دبیر کل AFC نوشتند: «ما از طریق یک کمیته تمام اتفاقات را رصد می‌کنیم. تعویق مسابقات فقط در بعضی از دیدارها خواهد بود نه کل تورنمنت.»

به این ترتیب به نظر می‌رسد هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های کره جنوبی و ایران به خاطر شیوع کرونا برگزار نشود و تصمیم گیری درباره بازی‌های برگشت مرحله گروهی هم در هفته‌های آینده اتخاذ خواهد شد.

به گزارش مهر؛ برنامه قبلی بازی نمایندگان ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به این شرح بود:

دوشنبه ۱۲ اسفند
* الوحده امارات – استقلال ایران
* التعاون عربستان – پرسپولیس ایران

سه شنبه ۱۳ اسفند
* شباب الاهلی امارات – شهر خودرو ایران
* النصر عربستان – سپاهان ایران