لیام نیسون «میهن‌پرست خواستنی» می‌شود

0
157

لیام نیسون سال آینده در فیلم «یک میهن‌پرست خواستنی» روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.

 نیسون در این فیلم در نقش یک مامور سیا ظاهر می‌شود که وارد یک بازی موش و گربه با تروریستی می‌شود که قصد یک حمله تروریستی را دارد.

این فیلم را مارتین زندولیت که سابقه کارگردانی «سرزمین من»‌را دارد، جلوی دوربین می‌برد. فیملنامه این فیلم را جیسون کلر نوشته که از تهیه کنندگان فیلم نیز هست.

این فیلم در آفریقای جنوبی جلوی دوربین می‌رود و مراکش و تونس از دیگر لوکیشن‌های آن هستند. در این پروژه بار دیگر نیسون با کمپانی اوپن رود همکار شده که پیش از این در فیلم «خاکستری» در سال ۲۰۱۱ با آنها کار کرده بود.

حقوق پخش فیلم «یک میهن‌پرست خواستنی»‌در جشنواره فیلم کن ارایه شد و امتیاز آن برای ایتالیا، اروپای شرقی، کشورهای اسکاندیناوی، فرانسه، کشورهای آلمانی زبان و بنه لوکس و آمریکای لاتین و اسپانیا به فروش رسید.

لیام نیسون بازیگر ۶۲ ساله ایرلندی، برای سال ۲۰۱۶، علاوه بر این فیلم که فعلا در مرحله پیش تولید است قرار است در فیلم «یک هیولا فرامی‌خواند» و «سکوت» نیز دیده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، او برای سال ۲۰۱۵ فیلم‌های «تد ۲»، «همراهان»، «همه شب بدو» و یک سریال تلویزیونی با عنوان «مرد خانواده» را در دست نمایش دارد.