لوک بسون با فیلم جدیدش در «کمیک کان» درخشید

0
230

در روزی که در جشنواره سن دیگو به فیلمسازان برجسته بین‌المللی اختصاص داشت، لوک بسون فیلمساز فرانسوی با تحسین همه روبه رو شد.

 لوک بسون فیلمساز مشهور فرانسوی که فیلمبرداری جدیدترین فیلمش با عنوان «والرین و شهر هزار سیاره» را پنج هفته پیش به اتمام برد، می‌گوید ۲۷۳۴ شات از فیلم دارد که برای تکمیل فیلمش که انتظار می‌رود ظرف ۱۰ ماه آینده تمام شود، از آنها استفاده می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، این فیلم یک سال دیگر برای نمایش وقت دارد و قرار است ۲۱ جولای ۲۰۱۷ راهی سینماها شود.

کارگردان فیلم‌های کالتی چون «لئون» و «عنصر پنجم» و فیلم پرفروش جهانی اخیرش با عنوان «لوسی»، با شرکت در جشنواره کمیک کان در سن‌دیگو بخش‌هایی از فیلم جدیدش را به نمایش گذاشت. با نمایش این بخش‌ها به سرعت روشن شد که «کارا» اسم قهرمان جدید اوست که مثل فیلم قبلی یک زن است.

گفته شده در این فیلم بیش از ۲۰۰ شخصیت و گونه روی پرده می‌روند.

مدت‌ها بود که بسون اعلام کرده بود قصد دارد این فیلم را بر مبنای مجموعه کمیک پرفروش فرانسوی به قلم پی‌یر کریستین و ژان-کلود مزیه بسازد.

در هر حال از آنجا که تکنولوژی مورد نیاز برای ساخت این فیلم تا همین اواخر فراهم نبود، کار ساخت آن تاکنون به تعویق افتاد.

در حالی که جمع تماشاکنندگان لوک بسون را تشویق می‌کردند وی بلافاصله به تحسین جیمز کامرون پرداخت و از حمایت وی تشکر کرد و او را روی صحنه تجلیل کرد.

صحنه‌هایی از فیلم که به نمایش درآمد با ترانه‌ای از ریحانا همراه بود که بسون گفت نمی‌تواند درباره حضور او در فیلم فعلا توضیحی بدهد چون بخشی که مربوط به اوست کاملا مغشوش و دیوانه‌وار است.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، فیلم «والرین» با بودجه‌ای ۱۸۰ میلیون دلاری، پرهزینه‌ترین و بزرگترین فیلم اروپایی تاریخ خواهد بود. این فیلم با نقش‌آفرینی کارا دلوینی، کلایو اوون و دین دِهان ساخته خواهد شد.