لغو مجدد اجرای کنسرت سالار عقیلی در سبزوار

0
184

 عضو شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان این مطلب گفت: اجرای کنسرت موسیقی سالار عقیلی که برای امروز جمعه 15 مرداد ماه در سالن هلال احمر سبزوار برنامه ریزی شده بود، با دستور دادستان این شهرستان لغو شد.

مسعود پسندیده با انتقاد از لغو این کنسرت گفت: اجرای این کنسرت دارای مجوزهای قانونی بود و از مسئولان مربوطه این شهرستان خواسته ایم دلایل لغو آن را توضیح دهند.

وی افزود: از فرماندار ویژه سبزوار و اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان می خواهیم دلیل لغو این کنسرت را پیگیری نموده و علت آن را برای مردم و جوانان این شهرستان اعلام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار اظهار کرد: هنرمندان و هنردوستان برای اجرای این کنسرت میلیونها ریال سرمایه گذاری کرده بودند و نباید این کنسرت که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان مربوطه شهرستان مجوز گرفته بود، لغو شود زیرا هنرمندان در آینده از ورود به چنین فعالیت هایی مأیوس و ناامید می شوند.

پسندیده گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار خواسته ایم در این زمینه نشستی با مسئولان و دادستان این شهرستان برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز با تایید لغو اجرای این کنسرت گفت: اجرای کنسرت موسیقی سالار عقیلی در این شهرستان دارای مجوز قانونی بود، اما دلیل لغو آن هنوز به ما اعلام نشده است.

محمد علی آبادی افزود: اجرای این کنسرت در این شهرستان به طور کاملا قانونی بوده است و از دادستان تقاضا داریم دلایل لغو این کنسرت را اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، چند ماه قبل نیز کنسرت موسیقی محمد دستمزدی خواننده دارای مجوز در سبزوار لغو شد.