لاس هالستروم کارگردانی “سفر صد فوتی” را برعهده می‌گیرد..

0
312

کمپانی دریم وورکز تصمیم گرفت کارگردانی فیلم “سفر صد فوتی” را به لاس هالستروم بسپارد.

به گزارش  مهر به نقل از ددلاین، این فیلم که اقتباسی است از رمان ریچارد سی موریس درباره رقابت بین یک رستوران هندی با یک رستورانی دیگر در فرانسه است که تنها صد فوت با هم فاصله دارند. رستوران فرانسوی توسط مادام ملوری اداره می شود که به نحوی مرشد پسر جوان هندی که خانواده اش رستوران رقیب را اداره می کنند، می شود. ارتباط این دو و بیداری این پسر در مرکز داستان قرار دارد.

papel_de_parede_de_sorriso_de_helen_mirren-33755

بعضی از خبرها حاکی از آن هستند که هلن میرن قرار است نقش مادام ملوری را بازی کند اما دریم وورکز هنوز نام هیچیک از بازیگران را رسما اعلام نکرده است. فیلمبرداری این فیلم در پاییز آغاز می‌شود.

این فیلم از همکاری کمپانی دریم وورکز با شریک هندی‌اش ریلاینس و در پاسخ به تقاضای ساخت یک فیلم در ارتباط با بازار فیلم هند ساخته می شود. علاوه بر این که این فیلم از روی رمانی ساخته شده که نقدهای خوبی دریافت کرده بود، خود پروژه هم اسم‌های بزرگی را یدک می کشد: فیلمنامه اقتباسی توسط استیون نایت نوشته شده و تهیه کنندگانش هم استیون اسپیلبرگ، اپرا وینفری و جولیت بلیک هستند.

هلن میرن که قبلا هم در یک فیلم دیگر مربوط به آشپزی یعنی “آشپز، دزد، همسرش” بازی کرده بود، به نظر انتخاب خوبی برای این فیلم می آید. این فیلم از آن دسته فیلم هایی است که هالستروم خوب کارگردانی می کند، همانطور که در پروژه های قبلی اش مانند “شکلات”، “قوانین خانه شربت سیب” و “صید ماهی آزاد در یمن” این را ثابت کرده بود. این کارگردان 67 ساله سوئدی چند بار نامزد دریافت جایزه اسکار بوده است.

دیم هلن میرن  بازیگر انگلیسی می باشد. او یک بار برنده جایزه اسکار چهار بار برنده جایزه انجمن بازیگران نمایش، چهار بار بفتا، سه بار جایزهٔ گلدن گلوب و چهار جایزه امی ادواردز را در طول حرفه بازیگری خوددریافت کرده است.