«كريستوفر پلامر» به فيلم «جاعل» دعوت شد

0
483

«كريستوفر پلامر» در فيلم «جاعل» (The forger) به «جان تراولتا»‌ و «تاي شريدان» پيوست.

با حضور «پلامر» در اين فيلم ، بازيگراني از سه نسل هاليوود در «جاعل» بازي خواهند كرد.

«جاعل» به قلم «ريچارد دوويديو» و كارگرداني «فيليپ مارتين» جريان دزدي با سابقه و هنرمندي نابغه است كه پس از آزادي از زندان سعي دارد زندگي آرامي را در كنار پسر بيمارش داشته باشد . اين در حالي است كه پدرش براي پرداخت صورت حساب بيمارستان و قروضش او را وادار به جعل مي كند.

به گزارش سینما خبر؛ پروژه «جاعل» در مرحله پيش توليد است و به زودي مقابل دوربين مي رود.

کریستوفر پلامر (به انگلیسی: Christopher Plummer)‏ بازیگر کانادایی (متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۲۹) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما می باشد.

وی تا به کنون جوایز فراوانی را برای هنرنمایی های خود دریافت کرده است که مهمترین آنها یک جایزه اسکار، دو جایزه امی، دو جایزه تونی، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا می باشد. پلامر با دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۱۲ برای فیلم مبتدی ها، مسنترین بازیگریست که تا کنون جایزه اسکار را دریافت نموده است.

او با سابقه ای بیش از ۵۰ سال، نقش آفرینی‏های ماندگاری در سینما، تئاتر و تلویزیون از خود به جای گذاشته است.

او را بیشتر به خاطر ایفای نقش کاپیتان جورج فون تراپ در فیلم اشک‏ها و لبخندها می‏شناسند.

زندگینامه

نام کامل وی آرتور کریستوفر اورم پلامر (به انگلیسی: Arthur Christopher Orme Plummer)‏ میباشد، او در شهر تورنتو در استان اونتاریو چشم به جهان گشود و تک فرزند خانواده‏ای بود که ایزابلا ماری و جان اورم پلامر آن را تشکیل می‏دادند.

پدرش عضو هیئت علمی دانشگاه مک‏گیل بود. پدرِ پدربزرگ مادری او، نخست وزیر اسبق کانادا، سِر جان ابوت بود.

پلامر پس از مدت زمانی کوتاه از تولدش با طلاق والدینش روبه‏رو گردید و به همین دلیل به کبک برده شد تا در خانه ی پدربزرگ مادری‏اش در سِن‏ویل در حومه ی مونترال زندگی کند. به این دلیل علاوه بر انگلیسی، فرانسه نیز می داند.

او در ابتدای تحصیلاتش به نوازندگی پیانو پرداخت اما پس از نوازندگی پیانو در کودکی همزمان به عشق و علاقه‏اش به بازیگری پی برد و از دوران دبیرستان به این حرفه روی آورد.

الهام بخش او در پیشه‏اش دیدن سِر لارنس اولیویه در فیلم هنری پنجم به سال ۱۹۴۴ بود.

وی جهت تجربه اندوزی با گروه سی آر تی (به انگلیسی: the Canadian Repertory Theatre) همراه شد.