كارگردان نروژي قسمت دوم “برف مرده” را مي‌سازد

0
1063

تامی ویرکولا کارگردان نروژی بعد از اقامتی موقتی در هالیوود و فیلمبرداری آخرین فیلمش “هانسل و گرتل: شکارچی ساحره ها” حال برای پروژه بعدی‌اش برنامه ريزي مي كند.

 فیلم جدید او با عنوان “برف مرده: قرمز در مقابل مرده” دنباله فیلم زامبی‌اش از دوران نازی‌ها با عنوان “برف مرده” در سال 2009 است و تا امروز مارتین استار، اینگرید هاس و جاسلین دبوئر برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده‌اند.

فیلم اول “برف مرده” داستانی با مایه‌های کمدی درباره گروهی از دانشجویان در حال گذراندن تعطیلاتشان بود که بعد از پیدا کردن گنجینه ای از زمان جنگ جهانی دوم با خشم زامبی‌های حکومت رایش که هنوز هم از آن محافظت می کردند، مواجه می شوند.

قسمت دوم در ابتدا با عنوان “جنگ مردگان” شروع به کار کرده بود اما به خاطر وجود فیلمی دانمارکی با همین عنوان، اسمش را عوض کرد. ماجرای فیلم جدید در ادامه فیلم اول است و در آن تنها بازمانده گروه دانشجویان با یک زامبی کش آمریکایی حرفه‌ای همکار می‌شود تا از لشکر زامبی‌ها انتقام بگیرد.

 deadsnow_1

به گزارش سینما پرس به نقل از ورایتی، می توان به راحتی تصور کرد که مارتین استار بخشی از این تیم زامبی کش است چون او تا کنون در فیلم‌هایی مانند “سوپربد”، “باردار” و “سرزمین ماجراجویی” بازی کرده و اخیرا هم در فیلم “این پایان است” بازی کرده است. او همچنین در فیلم جدید زک برف با عنوان “ای کاش اینجا بودم” نیز نقش آفرینی کرده است. اینگرید هاس نیز در فیلم “اسکات پیلگریم” بازی کرده بود و جاسلین دبوئر تازه کار نیز پیش زمینه‌ای در فیلم های کوتاه کمدی دارد.

فیلمبرداری شروع شده و فیلم “برف: قرمز در مقابل مرده” در دو نسخه انگلیسی و نروژی اکران می شود. تاریخ اکران فیلم هنوز دقیقا اعلام نشده اما در سال آینده خواهد بود.