كارگردان «خشمگين ۸» معلوم شد

0
164

كارگرداني كه فيلم تحسين شده «مستقيم از كامپتون» را ساخته، فيلم هشتم از سري فيلم هاي «سريع و خشمگين» را كارگردانی مي كند.

 گری گری فیلمساز آمریکایی از سوی یونیورسال برای کارگردانی «سریع و خشمگین ۸» انتخاب شد. او پس از كارگردانی فیلم پرفروش تابستانی این كمپانی یعنی «مستقیم از كامپتون» حالا به نظر می‌رسد قرار است قسمت بعدی این مجموعه سینمایی پرطرفدار را جلوی دوربین ببرد.

روز دوشنبه خبرها حاكی از این بود كه یونیورسال یك لیست كم تعداد از كارگردان‌هایی متشكل از گری تا لویی لوتریه كارگردان «منتقل شوندگان» و «حالا می‌تونی منو ببینی» و آدام وینگارد سازنده «تو بعدی هستی» و «میهمان» تدارك دیده بود.

پیش از این گزارش شده بود كه یونیورسال برای پیدا كردن كارگردان قسمت هشتم این مجموعه دچار دردسر شده و با توجه به این كه جیمز وان كارگردان «خشمگین ۷» كه فروشی ۱.۵ میلیارد دلاری را در سراسر جهان تجربه كرد، نمی‌خواهد دوباره روی صندلی كارگردانی بنشیند، در جستجوی كارگردانی برای این فیلم است.

حتی شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر این كه وین دیزل بازیگر این فیلم ممكن است دست به كارگردانی آن بزند. این بازیگر اكشن دیروز بعدازظهر تصویری روی صفحه فیس بوكش گذاشت كه او را در كنار گری گری و در كنار پوستر فیلم «سریع و خشمگین» نشان می داد.

در هر حال این نخستین باری نیست كه گری فیلمی اكشن را كارگردانی می كند و او برای كمدی كلاسیك «جمعه» خیلی محبوب شد و بعد «شغل ایتالیایی» را در سال ۲۰۰۳ كارگردانی كرد كه مارك والبرگ، ادوارد نورتون و شارلیز ترون بازیگران آن بودند.

این اولین همكاری گری با وین دیزل هم نخواهد بود زیرا این دو در درام «مردی كنار گذاشته شده» در اوایل دهه ۲۰۰۰ با هم كار كرده بودند.

به گزارش مهر به نقل از اینسایدر،در هر حال آنچه مسلم است این نخستین تجربه كارگردانی گری برای ساخت ادامه فیلمی با این درجه از اهمیت برای مردم است. مجموع فیلم‌های «سریع و خشمگین» تاكنون بیش از ۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش كرده اند.