قیمت جسد چنده!؟ بقلم کاسپین ماکان

0
460

در بهمن ۵۷ خمینی، بنیانگذار حکومت ضد انسانی، در نخستین سخنرانیش در گورستان جنوب تهران گفت: ما ایران را آباد خواهیم کرد، آب، برق و اتوبوس را مجانی می کنیم…

اما او با همکاری سایر خائنین و بی خردان، پیش از هر چیز، با قتل دگراندیشان و آزادی خواهان، بجای ایران، قبرستان های سراسر کشور، از جمله همان مکان سخنرانی را آباد کردند!

و حالا پس از گذشت نزدیک به ۴۱ سال، نه تنها هیچ چیز مجانی نشد، بلکه بعد از کشتن مردم، پیکر آنان را به بازماندگان می فروشند!

کاسپین ماکان

مقاله قبلیمینو بدیعی: در دوره بختیار هر چه می‌خواستیم می‌نوشتیم؛ برگی از تاریخ
مقاله بعدیالجبیر: جمهوری اسلامی تمامی منطقه را تهدید می‌کند
کاسپین ماکان
کاسپین ماکان مهر فیلمساز، خبرنگار، عکاس حرفه ای، فعال حقوق بشر و کنشگر مسائل سیاسی است. وی در رشته های فیلمسازی و معماری تحصیل کرده و از سال ۱۳۷۰ فعالیت های فرهنگی و هنری خود را در زمینه های کارگردانی فیلم، نویسندگی، شعر، گویندگی، عکاسی و ... آغاز نمود. فیلم مستند تاریخی قنات، فیلم علمی باروری ابرها، کتاب عکس جشنوراه فرهنگی و گردشگری، کتاب نفیس نگین طبرستان، کتاب نفیس بشنو از نی ، برپایی نمایشگاه های تخصصی عکس تاریخ و طبیعت ایران، اولین و بزرگترین نمایشگاه عکس مولوی در دنیا، و نیز ده ها نمایشگاه عکس دیگر با موضوعات فرهنگی و تاریخ معماری، از جمله آثار مهم وی به شمار می روند. کاسپین ماکان در روزنامه های همشهری، سرمایه و ... قلم زده است. کاسپین ماکان چندی پس از مرگ نامزدش، ندا آقاسلطان و آزادی موقت از زندان، از ایران خارج شد. وی به سوئیس، سوئد، آلمان، ایتالیا و چندین کشور دیگر سفر کرد و در مصاحبه‌هایی پی در پی به انتقاد از نظام جمهوری اسلامی پرداخت. کاسپین ماکان با دعوت سازمان ملل، به سوئیس رفته و در آنجا در رابطه با نقض قوانین حقوق بشر توسط حاکمیت ایران پرداخت.