قهرمانی زودهنگام کشتی آزاد ایران

0
180

دومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا درحالی از صبح امروز یکشنبه با پیکار مدعیان چهار وزن دوم آغاز شد که ایران با احتساب مدال‌های دیروز و نتایج امروز، قهرمان زودهنگام این رقابتها شد.

 دومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بانکوک تایلند آغاز شد که طی آن نمایندگان چهار وزن دوم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. بر این اساس در وزن ۶۱ بهنام احسان پور در دور اول به مصاف اتوبورا از ژاپن رفت و ۱۵ بر ۴ پیروز شد. وی در دور دوم به مصاف اوار از هند رفت و ۱۰ بر صفر از سد حریف گذشت.

در وزن ۶۱ بهنام احسان پور در دور اول به مصاف اتوبورا از ژاپن رفت و ۱۵ بر ۴ پیروز شد. وی در دور دوم به مصاف اوار از هند رفت و ۱۰ بر صفر از سد حریف گذشت. احسان پور در مرحله نیمه نهایی ۲ بر یک از سد تومنبیلگ از مغولستان گذشت و فینالیست شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد نادری در دور اول استراحت کرد و در دور دوم به مصاف وانتا وونگ از تایلند رفت که با نتیجه ۱۰ بر صفر با ضربه فنی پیروز شد. وی در نیمه نهایی به مصاف آدام باتیروف آزادکار روسی الاصل تیم بحرین رفت و ۷ بر ۲ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم احسان لشگری در دور اول به مصاف کاخیدزه از قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و در دور دوم ماتسوساکا از ژاپن را ۱۰ بر ۲ از پیش رو برداشت. وی در نیمه نهایی به مصاف سومویر از هند رفت با پیروزی ۱۰ بر صفر راهی فینال شد.

در وزن ۱۲۵کیلوگرم پرویز هادی در دور اول ناتسا یسورن از مغولستان را ۱۰ بر صفر شکست داد و در دور دوم انور از پاکستان را ۱۰ بر صفر برد. وی در نیمه نهایی نیز “نام” از کره جنوبی ۱۲ بر ۶ شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش مهر؛ بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران با توجه سه مدال طلای روز گذشته و یک عنوان پنجمی در اوزان نخست و همچنین فینالیست های امروز و یک نماینده در رده بندی به عنوان قهرمان زودهنگام رقابتهای ۲۰۱۶ آسیا معرفی شد.