قشقاوی: فقط 3 درصد ايرانيان در خارج جزو اپوزيسيون هستند!

1
166

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزیر امور خارجه گفت: از آمار حدود 5 میلیونی هموطنان ایرانی در خارج از کشور، حداکثر 3 درصدشان جزو اپوزیسیون تلقی می شوند.
به گزارش خربنامه ملی ایرانیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسن قشقاوی در ادامه نشست خبری افزود: همین آمار را هم با تسامح اعلام کرده‌اند وگرنه بیش از 97 درصد ایرانیان خارج از کشور نه اپوزیسیون برانداز جمهوری اسلامی هستند نه عمل مجرمانه‌ای انجام داده اند هر چند ممکن است مانند داخلی‌ها انتقادهایی هم داشته باشند.
وی گفت: این 97 درصد هیچ مشکلی برای ورود به سرزمین مادری ندارند و به ویژه در ایام نوروز می توانند به آسانی به کشور سفر کنند گرچه تصمیم با خودشان است و ما الزام و اجباری برای زندگی آنان در داخل ایران نداریم آنان هر جا هستند سفیر فرهنگ و تمدن ایرانی محسوب می شوند.
قشقاوی افزود: بسیاری از آنان در خارج از کشور اقامت دارند و شاغلند و اصراری برای بازگشت آنان نداریم هر جا زندگی می کنند همان جا باشند اما هویت ایرانی را حفظ کنند و پل ارتباط فرهنگ و تمدن ایرانی با خارج کشور باشند.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان؛ حسن قشقاوی نیز چند ماه پیش اظهار داشت که غیر از افراد “دارای پرونده قضایی”، بقیه ایرانیان مقیم خارج “آزادند” که به ایران رفت و آمد داشته باشند.

وی بیان داشته بود که “اگر کسی برای ورود به کشور نگرانی دارد می‌تواند از بخش کنسولی وزارت خارجه استعلام کند” و آدرسی ایمیل را نیز برای استعلام در این زمینه اعلام کرد.

1 نظر

  1. 112000000000 دلار حداقل درآمد سالیانه حکومت از پناهنده شدن ایرانیها !

    خبری منتشر شد از معاون ظریف که% 97 ایرانیان پناهنده اپوزیسیون نیستند ! آقای قشقاوی گیریم که این گزافه گویی ها هم درست و %3 این پناهندگان اپوزیسیون باشد , این اپوزیسیون که از کبریت بی خطر بیخطر تر هم هست ! شما فکر کردید با کی صحبت میکنید ؟ کورها !!! یعنی تا بحال شما اینو نفهمیدید که بساط برچیدن این حکومت بصورت خودجوش شکل میگیرد و نه بر اساس برنامه تدوین شده این اپوزیسیون که نشسته نون و ماست اش و میخوره و تنها بفکر پول درآوردن هست و نه چیز دیگر . آقای قشقاوی ما نه کوریم و نه چشم و گوش بسته و کاملا مشخص است این هذیان از کجا آب میخورد ! به بقیه صحبت های خودت گوش کن : 97 درصد میتوانند به ایران بیایند بدون هیچ مشکلی * % 97 از 6 میلیون ایرانی پناهنده ! یک حساب دو دو تا چهار تا : گویم 5 میلیون نفر سالی 1 بار به ایران مسافرت کنند و هر کدام 1000 دولار بلیط بخرند و 1000 دولار هم اونجا هزینه کنند نه بیشتر , ساک ها چمدون ها هم پیش کش خودتون سگ خورد . میشود 5600000 *2000 دولار برابر با 112000000000 دلار بدون احتساب سفرهای تکراری و تیغ زدن شما به اشکال مختلف همانند هزینه های خروجی و ورودی , خرید سربازی , هزینه پاسبورت و هزار و یک رقم کثافت کاری و حقه و کلک شماها ! پناهندگان ایران سرمایه جاودانی این حکومت هست . شما ها ذاتا بیشعورید و نمیتوانید دم دهن کثیف خود ببنید و بطور مثال جامعه بین اللمل را تهدید نکیند که * ما اگر لازم باشد نصف ایرانی ها را از ایران بیرون میکنیم و تحریم …. * بسته شدن درب ایران بروی پناهندگان بدون تابعیت که از دو سه کشور شروع شده و به بقیه هم سرایت خواهد کرد و زمزه اجرای این قانون حتی برای ایرانیان دو تابعیته نتیجه حماقت های شماست . دوباره بخوان یکصد و دوازده میلیارد دلار یعنی دو برابر درآمد نفت که اون را هم صد البته میدزدید .مثال معروفی هست که میگویند خرس خوابیده را بیدار نکنید . کافیست قانون بیالمللی صادر شود که هیچ پناهنده ای حق بازگشت به کشور خویش را نداشته باشد چه یک تابعتهو چه دو تابعیته .. پیشنهاد ما به شما اینست : خفه شید

نظرات بسته است