قسم ژنرال آمریکایی یا دم خروس شرکت بوئینگ؛ فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی

0
342

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ شرکت هواپیمایی ایرانی آسمان، سی فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ (737 MAX) به بهای سه میلیارد دلار به شرکت امریکایی بوئینگ سفارش داده است. به گفته شرکت هواپیما سازی بوئینگ این قرار داد در چارچوب موافقتنامه برجام صورت گرفته است.

در بحبوحه مبارزات انتخاباتی برای ریاست جمهوری آمریکا بار ها آقای ترامپ گفته بود که باراک اوباما رئیس جمهور پیشین این کشور بد ترین معامله را با ایران انجام داده است، گویا آقای ترامپ قصد دارد بهترین معاملات را با فروش هواپیماهای پیشرفته بوئینگ به ایران انجام دهد.

C8P62kcUwAENRPQ

چند روز پیش ژنرال جوزف ووتل، فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا، (سنتکام) روز پنجشنبه 19اسفند در کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: رژیم ایران بزرگترین تهدید بلند مدت برای ثبات در منطقه است. ژنرال ووتل افزود « رفتار ایران از لحاظ (کارهایی که در) خلیج فارس انجام می‌دهد، تغییری نکرده و تقریبا از زمان برجام ثابت مانده است.» این ژنرال عالیرتبه ‌ی آمریکایی خواستار استفاده از «گزینه‌ی نظامی» برای مختل نمودن رژیم ایران شد.

بسیاری از ایرانیان مخالف رژیم جمهوری اسلامی در درون و برون کشور برای رهایی از چنگال رژیم آیت الله ها همه امید خود را به دولت آقای دونالد ترامپ بسته اند و در انتظار تغییر رژیم در ایران خواب های خوش می بینند، ولی اخبار و اطلاعات پشت پرده حاکی از آن است که آمریکا مانند سی و هشت سال گذشته مشغول ساخت و پاخت با رژیم آیت الله ها می باشد.

ز بیگانه چشم بهی داشتن بود خاک در دیده انباشتن

چهارم آوریل 2017

http://www.lepoint.fr/economie/la-compagnie-iran-aseman-va-acheter-30-boeing-737-max-04-04-2017-2117053_28.php