فیلم جدید کارگردان «پیش از غروب» و «پسربچگی» با بازیگرانی سرشناس

0
129

ریچارد لینکلیتر بازیگران جدیدترین اثر سینمایی خود را برگزید.

کارگردان «پسربچگی» فیلم جدیدش را با اقتباس از رمان «آخرین پرچم افراشته» می‌سازد. او برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم برایان کرنستون، استیو کارل و لارنس فیشبرن را برگزیده است. فیلم جدید لینکلیتر را می‌توان دنباله‌ای بر فیلم «آخرین ماموریت» با بازی جک نیکلسون و کارگردانی هال اشبی دانست.

فیلم «آخرین ماموریت» نیز با اقتباس از کتابی به همین نام سال 1973 ساخته شد. نویسنده دو کتاب «آخرین پرچم افراشته» و «آخرین ماموریت» داریل پانیسون است. پانیسون کتاب «آخرین پرچم افراشته» را سال 2005 روانه بازار کتاب کرد.

داستان «آخرین پرچم افراشته» در دوران جنگ عراق روی می‌دهد. در این فیلم شخصیت‌های قدیمی «آخرین ماموریت» به صحنه بازمی‌گردند.

کمپانی آمازون سرمایه‌گذار این اثر سینمایی است و امتیاز توزیع آن را نیز در اختیار دارد.

لینکلیتر از سال 2006 به این سو تلاش می‌کرد که این پروژه سینمایی را به سرانجام برساند. او در آغاز قصد داشت که بازیگران فیلم «آخرین ماموریت» را برای حضور در فیلم «آخرین پرچم افراشته» قانع کند. آخرین ساختۀ ریچارد لینکلیتر با عنوان «هر کی یک چیزی می‌خواد» اواخر ماه مارس امسال در آمریکا اکران شد.

به گزارش خبرآنلاین،استیو کارل سال گذشته فیلم «فروش استقراضی بزرگ / The big short» را بر پرده سینما داشت. برایان کرنستون نیز سال گذشته در فیلم «ترومبو» خوش درخشید. کرنستون برای بازی در نقش دالتون ترومبوی مشهور نامزد جایزه اسکار شد، هر چند که در نهایت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار به لئوناردو دی‌کاپریو رسید. این بازیگر اخیراً برای بازی در نقش لیندون بی‌جانسون رئیس‌جمهور آمریکا در فیلم تلویزیونی «تمام مسیر» نامزد جایزه امی شده است.

www.hollywoodreporter.com