فیلم جدید برد پیت چشم به جوایز پاییزی دارد

0
435

تاریخ اکران فیلم «غضب» درامی درباره جنگ جهانی دوم با بازی برد پیت تاریخ اکرانش را جلوتر برد تا با نمایش در جشنواره‌های پاییزی شانس بیشتری داشته باشد.

 کمپانی سونی برای افزایش شانس فیلم درام دیوید آیر به نام «غضب» در فصل جوایز، تاریخ اکران این فیلم جنگ جهانی دوم را از روز چهاردهم ماه نوامبر به روز هفدهم ماه اکتبر منتقل کرده است.

برد پیت در صدر مجموعه بازیگران شناخته‌شده این فیلم قرار دارد. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به شایا لابف، لوگان لرمن، جان برنتال، مایکل پینا، جیسون آیزکس و اسکات ایستوود اشاره کرد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که فیلم «غضب» در شماری از فستیوال‌های فیلم که در فصل پاییز برگزار می‌شوند نیز شرکت داشته باشد.

داستان فیلم در ماه‌های پایانی جنگ جهانی دوم و زمانی اتفاق می‌افتد که متحدان آخرین حملات خود درون اروپا را سازمان‌دهی می‌کنند. برد پیت نقش یک فرمانده تانک ارتش ایالات متحده آمریکا را بازی می‌کند که رهبری سربازانش را برای انجام یک ماموریت بسیار خطرناک در قلب آلمان نازی بر عهده دارد.

بیل بلاک از کمپانی کیو‌ای‌دی اینترنشنال در کنار آیر، اتان اسمیت و جان لشر مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است. به غیر از خود برد پیت، ساشا شاپرو، آنتون لسین، الکس اوت و بن وایزبرن نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،فیلم «غضب» در جایگاه اکران جدید خود در کنار فیلم‌هایی مانند «دراکولای ناگفته»، فیلم انیمیشن «کتاب زندگی» و «بردمن» که شانس خوبی برای دریافت جوایز مختلف دارد، اکران می‌شود.