فیلم آنجلینا جولی آغازگر جشنواره سالانه «موسسه فیلم آمریکا»

0
418

فیلم «کنار دریا» آخرین ساخته آنجلینا جولی که یک درام خانوادگی است، پیش از اکران عمومی در این جشنواره به نمایش درمی آید.

 فیلم «کنار دریا» آنجلینا جولی در شب آغاز جشن سالانه «موسسه فیلم آمریکا» موسوم به «AFI» که از ۵ نوامبر شروع می‌شود به نمایش درخواهد آمد.

در این فیلم که آنجلینا جولی نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد مقابل همسرش برد پیت به ایفای نقش می پردازد. ماجرای این فیلم که در سال ۱۹۷۰ اتفاق می افتد به داستان یک زوج جوان می پردازد که در سفرشان به یک شهر ساحلی در فرانسه دچار اختلاف می شوند و با مسایلی مواجه می شوند که ازدواجشان را به چالش می کشد.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به ملانی لورن، ملویل پوپاد، نیلز آرستروپ و ریچارد بورینگر اشاره کرد.

باب گازال، مدیرعامل و رییس جشنواره «موسسه فیلم آمریکا »در مصاحبه ای درباره نمایش این فیلم در شب افتتاحیه گفت: آنجلینا جولی یکبار دیگر ثابت کرد که هنرمند برجسته ای است. این باعث افتخار جشنواره است که آخرین فیلم آنجلینا جولی را که نشان دهنده توانایی او در بازیگری، نویسندگی و کارگردانی و تهیه کنندگی است اکران می کند.

آنجلینا جولی نیز در واکنش به نمایش فیلمش به خبرنگاران گفت: این جشنوراه همیشه با حمایت های خود به پیشرفت سینمای محرک کمک کرده است. به عنوان یک فیلمساز و از طرف تمامی عوامل این فیلم اعلام می‌کنم که باعث افتخار ماست که این فیلم در شب افتتاحیه به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در این فیلم برد پیت علاوه بر بازی مقابل آنجلینا جولی کار تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده داشته و کمپانی یونیورسال اعلام کرده است که طبق برنامه قبلی اکران این فیلم  را از ۱۳ نوامبر آغاز می کند.

بیست و نهمین جشنواره «موسسه فیلم آمریکا» با حمایت کمپانی خودروسازی آئودی از ۵ تا ۱۲ نوامبر در هالیوود برگزار می شود.