فیلمبرداری “ملبورن” امروز به پایان می‌رسد..

0
205

فیلمبرداری فیلم سینمایی “ملبورن” به کارگردانی نیما جاویدی امروز شنبه اول تیر ماه به پایان می‌رسد.

 مهر گزارش داد؛ جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما که کار تهیه “ملبورن” را هم برعهده دارد  گفت: امروز آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی “ملبورن” با حضور بازیگران اصلی این فیلم سینمایی شامل پیمان معادی و نگار جواهریان فیلمبرداری خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده اگر شرایط مساعد باشد، امروز آخرین روز فیلمبرداری را پشت سر خواهیم گذاشت.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مانی حقیقی، پیام معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، الهام کردا، ویدا جوان، پرستو مقدم حضور دارند و علی سرابی نیز به عنوان بازیگردان در این پروژه همکاری می کند.

نوروزبیگی درباره ساخت فیلم سینمایی “قبر دو طبقه” به کارگردانی کمال تبریزی نیز توضیح داد: امروز جلسه‌ای با مسئولان اداره نظارت و ارزشیابی خواهیم داشت و در این جلسه مشخص خواهد شد که با توجه به تغییرات انجام شده در فیلمنامه، اجازه ساخت این فیلم سینمایی صادر خواهد شد یا خیر.

“قبر دو طبقه” یک فیلم کمدی است. قاسم‌خانی در این فیلمنامه داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در قبری دو طبقه دفن می‌کند. او این قبر دو طبقه را به این منظور خریده که بعد از مرگش او را در طبقه دیگر آن قبر خاک کنند. این مرد بعد از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود متوجه می شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است.