فیلمبرداری «سریع و خشمگین 7» به ابوظبی رسید

0
233

قسمت بعدی فیلم «سریع و خشمگین» محصول کمپانی یونیورسال ماه آوریل در پایتخت امارات متحده عربی فیلمبرداری می شود.

فیلم «سریع و خشمگین 7» به کارگردانی جیمز وان به زودی مراحل بعدی تهیه را آغاز خواهد کرد. بنابر بیانیه ای که توسط کمیسیون فیلم ابوظبی منتشر شده است، این فیلم در ماه آوریل کار فیلمبرداری اش را در شهر ابوظبی آغاز می کند. گفته می شود ستارگان این فیلم یعنی وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون و لوداکریس در حال سفر به این منطقه هستند.

وین دیزل در این باره نوشت: تغییر و تحول و حرکت کردن به سمت حالت ذهنی خاص شخصیت «دام» همیشه برایم جالب بوده است… تنها این بار عزمی ویژه نیز وجود دارد، هدفی اشتراکی برای تبدیل کردن این فیلم به بهترین فیلم مجموعه. تکمیل فیلم هفتم که مدت زیادی است انتظارش کشیده می شود، شروع می شود…

از زمان مرگ پل واکر ستاره فیلم «سریع و خشمگین 7» در یک سانحه رانندگی در روز 30 نوامبر سال 2013، فیلمنامه این فیلم بازنویسی شده است. در اوایل ماه ژانویه شواهدی به دست آمد که شخصیت واکر در فیلم، یعنی برایان اوکانر، کشته نخواهد شد بلکه بازنشسته می شود.

به گفته مسئولان ابوظبی، در ماه نوامبر سال 2013 چند صحنه از بخش های اکشن این فیلم، در این منطقه آغاز به فیلمبرداری شده بود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،ابتدا قرار بود این فیلم روز یازدهم ماه جولای اکران شود اما با توجه به شرایط پیش آمده تاریخ اکران «سریع و خشمگین 7» به روز دهم آوریل سال 2015 منتقل شد.