فیلمبرداری «آکوامن ۲» به تعویق می‌افتد؟

0
253

به دلیل گرفتاری جیسون موموآ بازیگر نقش آکوامن، شاید فیلمبرداری «آکوامن ۲» به تعویق بیفتد.

جیسون موموآ می‌گوید نمی‌تواند سر فیلمبرداری «آکوامن ۲» به موقع حاضر شود و به همین دلیل از کمپانی برادران وارنر عذر خواسته است.

وی در اینستاگرام نوشته است: ببخشید برادران وارنر که نمی‌توانم سر فیلمبرداری «آکوامن ۲» حاضر باشم. او افزود: آخر در حالی که داشتم سعی می‌کردم تا از سرزمین مادری‌ام حمایت کنم زیر بولدوزر هم رفته‌ام.

البته به نظر می‌رسد موموآ قصد شوخی کردن با مساله را داشت چون قرار است تولید فیلم از اوایل ۲۰۲۰ شروع شود.

وی در پست‌های بعدی به طرفدارانش گفته دارد تلاش می‌کند تا مردم دو قبیله کاناک و هاوایی را با هم متحد کند تا از مائون و طبیعت زیبای هاوایی مخافظت کنند و از آنها خواسته است تا از این جنبش حمایت کنند.

حدود چند هفته‌ای هست که موموآ در این منطقه به سر می‌برد تا تلاش کند مانع نصب یک تلسکوپ غول پیکر ۳۰ متری در این منطقه شود. این پروژه ۱.۴ میلیارد دلاری علمی که توسط دانشگاه کالیفرنیا و کانادا با همکاری چین، هند و ژاپن در دست اجراست، به دلیل مخالفت مردم این منطقه فعلا معوق مانده است.

دواین جانسون نیز ماه پیش از جمله معترضان به نصب این تلسکوپ بود و راهی این منطقه شده بود.

ساکنان پولینزی این جزایر نمی‌خواهند طبیعت بکر آنها دستخوش تعییر شود. سال ۲۰۰۹ قله کوه آتشفشانی این منطقه برای نصب تلسکوپ انتخاب شد اما سال ۲۰۱۴ معترضان مانع نصب آن شدند و سال ۲۰۱۵ نیز همین اتفاق تکرار شد.

اوایل امسال کمپانی برادران وارنر رسما ساخت دنباله فیلم‌ «آکوامن» و اعلام کرد دنباله فیلم ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران می‌شود. دیوید لزلی جانسون که پیش از این فیلمنامه قسمت اول این فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی (DC) را نوشته مسئول نوشتن قسمت دوم هم شد و اعلام شد جیمز وان، کارگردان فیلم اصلی  و پیتر سفرن، تهیه کننده آن به‌عنوان تهیه کننده در دنباله این فیلم حضور دارند.

فیلم «آکوامن» بیش از ۱.۱۵میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جیسون موموآ که متولد هاوایی است و نقش اصلی آکوامن را بازی کرده، در نقش همین شخصیت در فیلم‌های «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» و «لیگ عدالت» نیز جلوی دوربین رفته است.