فيلم جديد «آنجلينا جولي» در استراليا مقابل دوربين مي رود..

0
251

«جولي» كارگرداني اين فيلم را به تهيه كنندگي «ماتيو بائر» بر عهده دارد. او همچنين از جك اُكانل بازيگر انگليسي(skins) براي ايفاي نقش اصلي دعوت كرده است.

به گزارش سينما خبر؛ چند روز پس از سفر نسبتا محرمانه «آنجلينا جولي» و نامزدش «برد پيت» به استراليا مشخص شد ، «جولي» دومين تجربه كارگرداني خود را در استراليا مقابل دوربين خواهد برد.

«شكست ناپذير» (un broken) جديدترين فيلم «جولي» است كه پيش از اين قرار بود در هاوايي هانالولو مقابل دوربين رود كه پس از ملاقات «جولي» از سيدني استراليا ، فيلمبرداري به اين كشور منتقل مي شود.

«ساندي تلگراف» اعلام كرده ، ديدار نسبتا محرمانه جولي از سيدني استراليا صرفا جهت بررسي «سواحل گلد» استراليا براي فيلم جديدش بوده است و اين فيلم از ماه سپتامبر در اين كشور مقابل دوربين مي رود. «جولي» پيش از اين سواحل هاوايي ، نيوزند و حتي شهرهاي ساحلي ژاپن را براي فيلم جديدش انتخاب كرده بود .

«شكست ناپذير» همانند فيلم قبلي «آنجلينا جولي»‌ (سرزمين خون و عسل) درامي درباره جنگ جهاني دوم است. اين فيلم برگرفته از كتاب «لارا هيلانبرند» است و زندگي قهرمان جنگ «لوزامپريني» را به تصوير خواهد كشيد. «زامپريني» يك دانش آموز اهل لس آنجلس بود كه در سال 1936 در المپيك برلين مقابل «جس اونز» قرار مي گيرد ولي پس از ناكامي به ارتش نيروي هوايي مي پيوندد و همزمان با جنگ جهاني دوم (1943) هواپيماي او در اقيانوس آرام سقوط مي كند. او 47 روز بدون آب و غذا ، و رد كردن خطراتي همچون حمله كوسه ها به يك جزيره ژاپني مي رسد و در آنجا به دو سال زندان و تحمل شكنجه متهم مي شود.

«جولي» كارگرداني اين فيلم را به تهيه كنندگي «ماتيو بائر» بر عهده دارد. او همچنين از جك اُكانل بازيگر انگليسي(skins) براي ايفاي نقش اصلي دعوت كرده است.

گفتني است ، جولي به همراه نامزد و فرزندانش سفري را به ژاپن آغاز كرد و از آنجا ديداري كوتاه از نيوزلند و استراليا هم داشته است.