فيلم «جاني دپ» روي صحنه تئاتر مي‌رود

0
346

فیلم «در جستجوی ناکجا آباد» محصول سال 2004 هالیوود به کارگردان «مارک فوستر» و با نقش آفرینی «جانی دپ»، «کیت وینسلت» و «داستین هافمن» در قالب یک تئاتر موزیکال راهی صحنه تئاتر برادوی می‌شود.

این تئاتر اولین پروژه بزرگ تئاتری خواهد بود که «هروی وینستون» سازماندهی و تولید آن را بر عهده خواهد داشت.

کارگردانی این اقتباس نمایشی ار فیلم «در جستجوی ناکجا آباد» را «دایان پالوس» بر عهده خواهند داشت و «جرمی جوردن» و «لورا میشل کلی» که پیش از این در نمایش «مریب پاپینز» روی صحنه برادوی رفته بودند، در تقش‌های اصلی این نمایش موزیکال بازی خواهند کرد.

فیلم «در جستجوی ناکجا آباد» که خود بر اساس نمایشنامه‌ای به نام «مردی که پیتر پن بود» نوشتهٔ «الن نی» ساخته شده است، روایتگر داستان زندگی حقیقی «سر جیمز بری» نویسندهٔ کودکان ساخته شده‌است. جیمزبری مه در فیلم نقش آن را «جانی دپ» ایفا می‌کند، نویسندهٔ تئاتر برای بزرگسالان است که در لندن نمایش به اجرا در می‌آورد اما زمانی که با با شکستی سخت از طرف روزنامه‌ها روبه‌رو می‌شود با خانواده «کیت وینسلت» آشنا می‌شود و این آشنایی زمینه یاز خلق داستان «پیتر پن» می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ این فیلم با موسیقی «جان آ.پ. کاسزمرک» از جوایز سینمایی آکادمی اسکار، موفق به کسب جایزهٔ بهترین موسیقی اورجینال شد.