فوتسال ایران می‌خواهد پس از ۲۴ سال جزو چهار تیم برتر جهان باشد

0
153

مدیر فنی تیم ملی فوتسال ایران گفت: هدفمان این است که بعد از ۲۴ سال در بین ۴ تیم برتر جهان قرار بگیریم.

 علی صانعی مدیر فنی و مشاور تیم ملی فوتسال پس از همگروهی ایران در رقابتهای جام جهانی کلمبیا با تیم های اسپانیا، مراکش و آذربایجان گفت: سه سال متوالی است که با تیم اسپانیا (۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶) همگروه هستیم و شناخت بسیار خوبی از یکدیگر داریم.

صانعی ادامه داد: با تیم مراکش نیز در سال ۲۰۱۲ همگروه بوده و تقریبا با شناخت نسبی که این تیم داریم و می توان گفت تاکنون بازیهای راحتی را پیش روی خود نداریم. تیم آذربایجان که برای اول بار با این تیم همگروه شده ایم حریف ناشناخته ای برای ما بوده و تا جایی که اطلاع دارم از ۴ بازیکن برزیلی برای تیم ملی خود استفاده کرده است.

وی گفت: بازیهایی که پیش رویمان است سخت بوده و باید با تلاش مضاعف برای موفقیت و صعود از مرحله گروهی به مراحل بعدی بجنگیم. هدف ما این است که بعد از ۲۴ سال بتوانیم در بین ۴ تیم برتر جهان قرار بگیریم. از سال ۱۹۹۲ تاکنون نتوانسته ایم به این هدف برسیم اما امیدوارم با توجه به تمرینات، بازیهای دوستانه و اردوهای تدارکاتی که در پیش داریم، موفق تر از گذشته عمل کنیم.

علی صانعی از برگزاری بازی دوستانه با ازبکستان و شرکت در تورنمنت تایلند خبر داد و گفت: قرار است در تورنمنت تایلند که تاکنون تیمهای مصر، تایلند و ایران حضورشان قطعی شده و قرار است تا یک یا دو تیم دیگر نیز در این تورنمنت حضور داشته باشند. با تیم ملی فوتسال ازبکستان نیز قرار است ۲ بازی دوستانه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: درحال رایزنی هستیم تا بازیهای بیشتری را در نظر بگیریم. تا پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی اکثر تیم ها به سختی رضایت به برگزاری بازی دوستانه می دهند اما اکنون با مشخص شدن گروه ها، تیم ها فعال شده و برای انجام بازیهای دوستانه دست به کار می شوند.

به گزارش مهر؛ مدیر فنی و مشاور تیم ملی فوتسال در پایان گفت: تمام هدف ما حضور در بین ۴ تیم برتر جهان است. برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.