فلیسیتی جونز در «دوزخ» دن براون گرفتار می‌شود

0
568

فلیسیتی جونز، بازیگری که این روزها با «تئوری همه‌چیز» مطرح شده است، در فیلم دنباله «رمز داوینچی» و «فرشتگان و شیاطین» در کنار تام هنکس بازی می‌کند.

فلیسیتی جونز قرار است در فیلم «دوزخ» با تام هنکس بازیگر همراه شود. این سومین فیلم سینمایی بر محور شخصیت رابرت لنگدون نشانه‌شناس در ادامه «رمز داوینچی» و «فرشتگان و شیاطین» بر اساس رمان‌های پرفروش دن براون است و مانند دو فیلم قبلی که در سال‌های 2006 و 2009 تولید شدند، ران هاوارد کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

رابرت لنگدون با بازی تام هنکس در این داستان به بیماری فراموشی مبتلا شده و در بیمارستانی در ایتالیا بستری است و فلیسیتی جونز نقش پزشکی به‌نام سیه‌نا بروکز را دارد که احتمالاً می‌تواند حافظه او را درمان کند و در واقع، به لنگدون کمک کند تا جلوی بلای مرگباری را که با کتاب «دوزخ» دانته آلیگیری مرتبط است، بگیرد. دیوید کوئپ فیلنامه‌نویس «پارک ژوراسیک»، «مأموریت غیرممکن» و «جنگ دنیاها» فیلم‌نامه را با اقتباس از رمان «دوزخ» دن براون نوشته است.

ران هاوارد و همکار تهیه‌کننده همیشگی او برایان گریزر، این فیلم را تهیه خواهند کرد.

به‌ گزارش خبرنگار فرهنگی آنا به نقل از انترتینمنت‌ویکلی، فلیسیتی جونز متولد 1983 در بیرمنگام انگلستان است. وی بازی در تلویزیون را از 1996 شروع کرده و اولین فیلم بلند سینمایی خود را در سال 2008 بازی کرده است. «توفان» به کارگردانی جولی تایمور بر اساس نمایشنامه شکسپیر، «هیستریا»، «زن نامرئی»، «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» محصول 2014  و فیلم زندگینامه‌ای به‌تازگی اکران گرفته «تئوری همه‌چیز» که فلیسیتی جونز در آن نقش همسر استیون هاوکینگ فیزیکدان را دارد، از جمله فیلم‌هایی هستند که  او در آنها ایفای نقش کرده است.

bloody-disgusting.com