فلورانس فاستر جنکینس؛ فیلمی درباره خواننده ای که بد آواز می خواند

0
171

فیلم «فلورانس فاستر جنکینس» با بازی مریل استریپ، و کارگردانی استفن فریرس زندگی حرفه ای خواننده سوپرانویاپرا را نشان می دهد. او که گمان می کند صدای بسیار دلنشینی دارد، بدلیل صدا و نحوه آواز خواندن مورد تمسخر اطرافیانش قرار می گیرد . همسر فلورانس که او را بسیار دوست دارد تلاش می کند تا وی از حقیقت با خبر نشود.

پیش از این، داستان زندگی این خواننده الهام بخش ساخت فیلم «ماگریت» به کارگردانی زاویه ژیانولی شده بود. فیلم مارگریت سال ۲۰۱۵ در سینماهای اروپا به اکران عمومی در آمده بود.

مریل استریپ بازیگر نقش فلورانس فاستر جنکینس درباره نقشش در این فیلم می گوید: «در واقع تلاش کردم همانند او آواز بخوانم. نکته خیره کننده درباره او این است که چه اندازه تلاش کرد خواننده خوبی باشد. هنگامیکه در صحنه عمومی ظاهر شد، شهرت و خنده را همراه داشت. این تلاش برای خوب درخشیدن بخشی از شادمانی بود که من نیز در اجرای نقش از آن لذت می بردم.»

سنت کلر بی فیلد، با بازی هیو گرانت یک کمدین اشراف زاده انگلیسی است که از همسرش حمایت می کند. هنگامیکه فلورانس تصمیم می گیرد در سال ۱۹۴۴ در تالار کارنگی نیویورک کنسرتی اجرا کند، سنت کلر بی فیلد، تلاش می کند تا همسرش را هنرمندی توانا نشان دهد.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از یورونیوز؛ هیو گرانت درباره نقشش می گوید: «تنها دلیل زندگیش دوست داشتن و حمایت از فلورانس است. در این عشق ورزیدن، گونه ای خودخواهی نیز حضور دارد. زیرا بدون فلورانس، او احساس هیچ می کند. او یک کمدین شکست خورده است. بنابراین او باید برای پایداری این دنیای کوچک و عجیب خودشان تلاش کند. در غیر اینصورت او هیچ است.»

این فیلم از ماه مه در سینماهای بریتانیا و از ماه ژوییه در سینماهای فرانسه اکران خواهد شد.