فستیوال تورنتو با فیلم رابرت داونی جونیور افتتاح شد

0
498

جشنواره فیلم تورنتو به عنوان یکی از مهمترین جشنواره‌های سینمایی در آمریکای شمالی از دیروز فرش قرمز خود را زیر پای ستارگان فیلم‌های مطرح جهان پهن کرد.

فیلم «قاضی» ساخته دیوید دابکین و با نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور و رابرت دووال با پیش‌نمایش جهانی پر زرق و برق خود فستیوال فیلم تورنتو را افتتاح کرد. دابکین در حالیکه روی صحنه ایستاده بود گفت: فکر می‌کنم کارمان را خوب انجام دادیم که موفق به کسب پیش‌نمایش جهانی فیلم شدیم.

دابکین دلیل خوبی هم برای تجلیل از تورنتو دارد. فیلم جدید او که توسط کمپانی‌های برادران وارنر و ویلج رودشو ساخته شده، در ابتدا و قبل از اینکه به بخش شب افتتاحیه منتقل شود، قرار بود در بخش نمایش‌های ویژه به نمایش دربیاید.

دابکین مجموعه بازیگران پرستاره‌اش را که شامل ویرا فارمیگا، وینسنت دی اونفوریو، جرمی استرانگ و دکس شپرد می‌شدند معرفی و از کمپانی برادران وارنر برای حمایت از فیلمش تشکر کرد. او گفت: این از آن مدل فیلم‌ها نیست که خیلی زیاد در هالیوود ساخته شود.

رابرت داونی جونیور هم وقتی روی صحنه رفت از نقش‌آفرینی رابرت دووال به عنوان پدرش در کسوت قاضی شهر تجلیل کرد و گفت: یک فیلم تنها به خوبی شخصیت عنوانش است. متاسفانه، من قاضی نیستم. این فیلم درباره قضاوت است، درباره خانواده، درباره مصالحه و رهایی؛ اما بیشتر از همه در حقیقت درباره یک پدر است. و این پدر باید کوهی باشد که هنک راهی برای بالا رفتن از آن پیدا می‌کند.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فستیوال فیلم تورنتو که از دیروز پنج شنبه چهارم شروع به کار کرده تا روز چهاردهم ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت.