فروش «بلیط بدون هواپیما» در مهرآباد!

0
144

روز پنجشنبه فرودگاه مهرآباد تهران شاهد سرگردانی ده‌ها مسافر خط پرواز تهران به اردبیل بود که به‌دلیل بی‌تدبیری و سوء مدیریت هواپیمایی آتا، پروازشان به اردبیل انجام نشد.

به گزارش تسنیم، با وجود اقدام دفاتر فروش نمایندگی هواپیمایی آتا به فروش بلیط تحت عنوان پرواز تهران ــ اردبیل برای ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۴ دی‌ماه به‌شماره پرواز ۵۲۲۷ هنگام مراجعه، مسافرانی که بلیط خریداری کردند ترمینال فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که هیچ پروازی از سوی هواپیمایی آتا به‌مقصد اردبیل در این روز انجام نمی‌شود و هیچ هماهنگی نیز در این زمینه انجام نشده است.

هیچ‌کدام از مسئولان دفتر این هواپیمایی مستقر در فرودگاه مهرآباد پاسخ شفافی به مسافران حاضر در فرودگاه ندادند و مسافران مجبور به استفاده از مسیرهای زمینی و هوایی سایر استان‌ها برای انتقال به اردبیل شدند.

این در حالی است که هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی به دارندگان بلیط های این پرواز مبنی بر کنسلی و یا مشکلات دیگر که عرف خطوط هوایی است، انجام نشده بود.

مسافران خط اردبیل با ابراز گلایه شدید از سوء مدیریت انجام شده درخواست رسیدگی فوری مسئولان استان به این بی‌مبالاتی در مدیریت خط پرواز را کرده و شکایت خود را برای ارائه به مراجع قضایی تنظیم کردند.