فرهاد اصلانی: دنیای ما را جهنم نکنید، بهشت پیشکشتان

0
302

فرهاد اصلانی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود، به اوضاع نابسامان و آلودگی شدید استان خوزستان واکنش نشان داد.

فرهاد اصلانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با منتشر کردن متنی که یکی از هموطنان خوزستانی برای او ارسال کرده بود، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام، صدای ما رو از زیر خاک ها می شنوید؟! آقای اصلانی؟ واقعا وضعیت خوزستان مخصوصا اهواز اسف بار شده. مامان من چشمهاش از شدت گرد و خاک شوره زده. پدر من مشکل ریوی پیدا کرده. عفونتهای گوش و گلوی بچه های کوچیک از این گرد و خاک خیلی زیاد شده. آدمهای برجسته (هنرمندها) می تونن اولین کسایی باشن که صدای مردم اهواز میشن. من حدود پنج سال هست که اهواز زندگی نمی کنم ولی نمی تونم ببینم زادگاهم به این وضع افتاده. اگر هنرمندها صدای ما بشن خیلی ها می فهمن اوضاع از چه قراره. خوزستان رو خاک برد، مسئولین رو خواب…»

17-2-21-183159photo_2017-02-21_18-36-10

فرهاد اصلانی در ادامه نامه این هموطن نوشته است: «سال ها پیش عزیزی می گفت با این شیوه مدیریت ارباب مابانه روزی خواهد رسید که برای نفس کشیدن هم به التماس بیفتیم. خدا بیامرز نبود که ببیند پیش بینی اش درست از آب درآمد. حضراتی که می‌خواهید به هر قیمتی ما را به بهشت ببرید، دنیای ما را بیش از این جهنم نکنید بهشت پیشکشتان… #اهواز #خرمشهر #بوشهر #دزفول #ماهشهر #ایلام و…»

به گزارش خبرآنلاین،از اوایل بهمن ماه امسال خوزستان در بسیاری از روزها، درگیر گرد و خاک‌های ناشی از بادهای جنوبی بوده است که علاوه بر تعطیلی مدارس و  ادارات منجر به قطع آب، برق، گاز و اینترنت نیز شده است.