فرماندۀ سپاه پاسداران اسرائیل را به حملۀ موشکی تهدید کرد

0
283

فرماندۀ سپاه پاسداران، محمدعلی جعفری، اسرائیل را به حملۀ موشکی تهدید کرد و گفت که جمهوری اسلامی هیچکدام از مستشاران و تجهیزات نظامی خود را از سوریه بیرون نخواهد آورد.

فرماندۀ سپاه پاسداران که این سخنان را در واکنش به اظهارات  دیروز نخست وزیر اسرائیل، ایراد می کرد، خطاب به بنیامین نتانیاهو گفت : “بترسید از روزی که موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی غرش کنان بر سرتان فرود آید.”

فرماندۀ سپاه پاسداران تلویحاً به حملات مکرر ارتش اسرائیل به مواضع و تجهیزات نظامی سپاه پاسداران در سوریه اعتراف کرد و مدعی شد که عدم پاسخگویی سپاه پاسداران “بی حکمت” نبوده است. سردار جعفری سپس خطاب به رهبران اسرائیل هشدار داد : “به زودی به مصلحت و صبر انقلابی ما پی خواهید برد … فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می کنید.”

به گزارش رادیو فرانسه؛ در این حال، فرماندۀ سپاه پاسداران منکر حضور یگان های نظامی سپاه پاسداران در سوریه شد. او گفت : جمهوری اسلامی تمام مستشاران نظامی، تجهیزات و سلاح هایی را که برای دفاع از حزب الله لبنان (یا به گفتۀ سردار جعفری “مقاومت اسلامی”) و رژیم دمشق در سوریه مستقر کرده، در این کشور حفظ خواهد کرد.