فرمانده سپاه ولی‌امر: سپاه پاسداران کار موشکی خود را ادامه خواهد داد

0
1607

فرمانده سپاه ولی‌امر گفت: سپاه پاسداران در سایه هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی زیر‌بار هیچ تهدیدی نخواهد رفت و کار موشکی خود را ادامه خواهد داد و کسانی‌که از ما الگو می‌گیرند دشمن را سر جای خود می‌نشانند پس ببینند ما چه خواهیم کرد.

ابراهیم جباری در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان و در ادامه به گفته های خامنه ای در زمینه برجام اشاره کرد و گفت: ایشان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور فرمودند که اگر دشمن به تعهد خود عمل نکند و آن‌را نقض کند، ما نیز تعهدات خود را نقض خواهیم کرد که متاسفانه بر خلاف قولی که آمریکا و اروپا و 1+5 داده و با وجود عمل ایران به تعهدات خود، دشمن به تعهدات خود عمل نکرده و حتی تحریم‌ها را افزایش نیز داده‌ است.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان؛ این مسئول به اظهار‌نظرهای برخی مبنی بر اینکه دوران فعالیت‌های موشکی سپری شده و دوران مذاکره است اشاره کرد و افزود: این یک اظهار‌نظر غلطی است که برخی از افراد با گفتن آن بابیگانگان هم‌صدا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم و امکانات موجود برای دفاع از کشور فراهم است، جای بسی تعجب است که برخی از افراد که از سابقه انقلابی نیز برخوردار هستند سخنان دشمن‌پسند می‌زنند.

جباری یادآور شد: سپاه پاسداران در سایه هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی زیر‌بار هیچ تهدیدی نرفته و کار موشکی خود را ادامه خواهد داد و در این ارتباط کسانی‌که از ما الگو می‌گیرند، دشمن را سرجای خود نشاندند، پس ببینید ما چه خواهیم کرد.