فرمانده سنتکام از دست داشتن جمهوری اسلامی در یک کارزار بزرگ پراکندن اطلاعات نادرست در مورد کرونا خبر داد

0
218
U.S. Central Command Commander Marine Gen. Kenneth McKenzie speaks, Wednesday, Oct. 30, 2019, at a joint press briefing at the Pentagon in Washington on the Abu Bakr al-Baghdadi raid. (AP Photo/Andrew Harnik)

ژنرال کنث مکنزی، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، موسوم به سنتکام، می‌گوید که جمهوری اسلامی، روسیه، و چین کارزار بزرگی را علیه آمریکا و با هدف پراکندن اطلاعات نادرست درباره شیوع کرونا به راه انداخته‌اند. 

در حساب توئیتری سنتکام به نقل از ژنرال مکنزی آمده است: «چین، روسیه، و جمهوری اسلامی یک کارزار بسیار گسترده پراکندن اطلاعات نادرست را علیه ایالات متحده فعال کرده‌‌اند و [آمریکا] را منبع و عامل گسترش کووید معرفی می‌کنند. این تنها یک حرف پوچ است.»

وی افزود:‌ «اجازه دهید من به کشور دیگری در مرکز [حوزه مسئولیت سنکام] که شاید بدتر از همه از [کووید-۱۹] آسیب دیده‌ است – یعنی جمهوری اسلامی – بپردازم.»

ژنرال مکنزی با تاکید بر شیوع چشمگیر کووید-۱۹ در ایران و عدم صداقت نظام با مردم، گفت که این امر در مورد مقامات ارشد رژیم جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران نیزصدق می‌کند و این موجب افزایش بی‌اعتمادی مردم به سران رژیم شده است.

دو روز پیش هم رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا گفته بود جمهوری اسلامی بزرگترین تهدید علیه ثبات و امنیت منطقه است.

صدای آمریکا نوشت؛ مقامات ایالات متحده تاکنون بارها بر دروغگویی مقام‌های جمهوری اسلامی به مردم ایران تاکید کرده‌اند.