«فرشته جنگ»‌جديدترين فيلم «جيمز كامرون»..

0
618

جيمز كامرون ، كارگردان فيلمهاي معروف «آواتار» اعلام كرده كه پس از پايان فيلمبرداري فيلم «آواتار 3» پروژه تخيلي «فرشته جنگ» (Battle Angel) را از سال 2017 مقابل دوربين خواهد برد.

 به گزارش سينما خبر؛«جيمز كامرون» كه اين روزها در اجلاس تكنولوژي (Tay DF) در مكزيكوسيتي به سر مي برد ، اعلام كرد تا سال 2017 سومين قسمت «آواتار» به پايان مي رسد و در همان زمان «فرشته جنگ» را مقابل دوربين خواهم برد.

«فرشته جنگ»‌ فيلمي برگرفته از رمان ژاپني «يوكيتو كيشيرو» است كه به قرن 26 ميلادي باز مي گردد زماني كه دنيا و جوامع به دنبال وقوع جنگ در حال نابودي هستند.

يادآور مي شود ، آواتار 2 و 3 به ترتيب در سالهاي 2014 و 2015 اكران مي شود.

james-cameron

جیمز فرانسیس کامرون (زاده ۱۶ اوت ۱۹۵۴) کارگردان آمریکایی اهل کانادا است که بیشتر فیلمهای مهیج و تخیلی می‌سازد.

او در شهر کوچکی به نام کپوس کیسینگ در حومه انتاریو کانادا، نزدیک آبشار نیاگارا، به دنیا آمد. در پانزده سالگی هم‌زمان با تحصیلات متوسطه فیلم یک ادیسه فضایی (استنلی کوبریک) را دید و به سینما علاقه‌مند شد.

خودش در این باره گفته‌است: «با دیدن این فیلم به فیلمسازی علاقه‌مند شدم. نمی‌توانستم تصور کنم که کوبریک چگونه این کارها را انجام داده‌است. مایل بودم آنچه را او انجام داده بود فرا بگیرم. چاره‌ای نبود جز اینکه دوربین سوپر هشت پدرم را قرض بگیرم و سعی کنم با سرعت‌های مختلف از اشیای دور و اطرافم فیلمبرداری کنم، و بعد نتیجه را روی پرده ببینم. او یک بار در زمانی که مسئول جابجایی غذای مدارس بود به سینما می‌رود و فیلم جنگ ستارگان را می‌بیندو زمانی که بیرون می‌آید به دوست خود می‌گوید:باید این فیلم را من می‌ساختم.»