فرزند لوینسون: آمریکا به جمهوری اسلامی بگوید سکوت درباره پدرم دیگر قابل قبول نیست

0
250

سارا لوینسون موریارتی، دختر باب لوینسون گروگان آمریکایی که مدت ۱۱ سال از ناپدید شدن او در ایران می‌گذرد، در مقاله ای در نشریه اینترنتی هیل از مقامات جمهوری اسلامی بازگرداندن پدرش به وطن را درخواست کرده است.

سارا لوینسون موریارتی می نویسد، پس از یازده سال رنج و عذاب برای من و خانواده و مهمتر ازهمه برای پدرم، مطمئن نیستم چگونه می‌توانم دولت جمهوری اسلامی را متقاعد به آزادی پدرم و دولت آمریکا را متقاعد به مبارزه برای آزادی او کنم.

وی می افزاید، همه به پیچیدگی روابط جمهوری اسلامی و آمریکا واقفیم، ولی طی یازده سال گذشته وضعیت پدر من به عنوان یک وطن پرست که حین انجام خدمت از جانب دولت آمریکا به اسارت گرفته شد، اولویتی نیافته است.

سارا لوینسون در پایان می گوید باید پیامی قابل رؤیت از جانب دولت آمریکا به جمهوری اسلامی مبنی بر این که ما دیگر به وضعیت موجود رضایت نخواهیم داد، و سکوت بی رحمانه جمهوری اسلامی دیگر قابل قبول نیست، وجود داشته باشد.

به گزارش صدای آمریکا؛ به عقیده فرزند آقای لوینسون، این به سیاست ارتباط ندارد، بلکه در مورد شفقت است؛ باب لوینسون در اختیار جمهوری اسلامی است و آنها باید او را به وطن بازگردانند تا بتواند جوان ترین دختر خود را به خانه بخت روانه کند.