فرج‌الله سلحشور:تمام کره زمین گناه آلود بودن و فساد آنجلینا جولی را می دانند… او آدم نمی‌شود!

0
218

هفته نامه تماشاگران امروز در گزارشی نوشت:حدود سه سال پیش یک تهیه کننده از رایزنی برای حضور آنجلینا جولی بازیگر معروف سینمای هالیوود در یک فیلم ایرانی خبر داد؛ خبری که واکنش تند فرج الله سلحشور کارگردان سریال حضرت یوسف را به دنبال داشت. وی در یک گفت و گو با واژه‌های تندی از آنجلینا جولی یاد کرد. مساله به همین جا هم ختم نشد و او در حرف‌هایش حتی به بازیگران زن ایرانی هم رحم نکرد و جمع زیادی از آنها را از خود رنجاند.

حرف‌هایی که بیانیه‌ها و واکنش‌هایی را در پی داشت و… در نهایت سلحشور وادار به تغییر موضع و معذرت خواهی از بازیگران زن سینمای ایران شد. آن ماجرا این روزها به لطف جهانگیر الماسی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده؛ او که در آیین نکوداشت ۳۳ سال فعالیت هنری سلحشور سخن می‌گفت، بابت تاثیر حرف‌های آقای کارگردان روی رویه زندگی آنجلینا جولی و تغییر نگاه او در انتخاب فیلم‌هایی که بازی می‌کند و پوشش در این فیلم ها، به سلحشور تبریک گفت. انتشار این حرف‌ها بازتاب گسترده‌ای در بین خوانندگان سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف داشت و حتی در بعضی موارد تعجب و واکنش تند آنها را به دنبال داشت.

سلحشور که این روزها با بیماری سرطان ریه دست و پنجه نرم می‌کند درباره این حرف‌ها و اینکه آیا به نظر او هم آنجلینا جولی در رویه زندگی و کاری‌اش تغییر داده، گفت: «نه! آنجلینا جولی یک صهیونیست است و تمام کره زمین هم گناه آلود بودن و فساد این زن را هم می‌دانند و هم دیده اند؛ آن وقت به نظر شما این فرد می‌تواند آدم شود؟» کارگردان سریال یوسف پیامبر در ادامه گفت: «حرف‌هایی که آقای الماسی گفتند نظر ایشان است؛ شاید برای اینکه اصلا فکر نمی‌کنند در سینما فساد وجود دارد اما تفکر من این نیست.»

او همچنین در پایان پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما اصلا حرف هایتان به گوش خانم جولی رسیده؟ گفت: «نه اصلا! ایشان چطور می‌تواند حرف‌های من را خوانده باشد و برایش مهم بوده باشد یا اصلا حرف‌های من چنددرصد از شخصیت ایشان را شامل می‌شود که بخواهند جواب بدهند؟ آن نامه‌ای که به نام ایشان در پاسخ به من منتشر شد را چند نفر از بازیگران سینمای خودمان نوشته بودند و اصلا از طرف ایشان نبود.»