فارست ویتاکر به «پلنگ سیاه» مارول پیوست

0
265

فارست ویتاکر به جمع بازیگران فیلم «پلنگ سیاه» کمپانی مارول پیوست.

ویتاکر که به زودی در فیلم «سرکش: یک داستان جنگ ستارگان» محصول دیزنی/لوکاس فیلم نقش آفرینی خواهد کرد، در «پلنگ سیاه» نقش شخصیت «زوری» را بازی می کند؛ یک دولتمرد مسن در واکاندا. این خبر روز جمعه از طریق وبسایت مارول اعلام شد.

چدویک بوزمن که برای نخستین بار نقش شخصیتش یعنی تچالا یا همان پلنگ سیاه را در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بازی کرد، مسئولیت هدایت گروهی از بازیگران را بر عهده دارد که شامل مایکل بی. جوردن، لوپیتا نیونگ او و دانای گوریرا می شود. رایان کوگلر روی صندلی کارگردانی این فیلم می‌نشیند.

این نخستین باری نخواهد بود که این بازیگر برنده جایزه اسکار و کارگردان «کرید» با یکدیگر کار می کنند. ویتاکر تهیه کننده فیلم «ایستگاه فروت ویل» بود که باعث شهرت کوگلر شد. جوردن در آن نقش آفرینی می کرد.

دنیل کالویا که نقش وکابا یکی از یاران تچالا را بازی می کند هم از دیگر بازیگران اضافه شده به لیست نقش آفرینان این فیلم است. وینستون دوک انتخاب شده تا نقش امباکو رهبر قبیله رقیب واکاندا را بازی کند و فلورنس کاسومبا هم در قالب نقش آیو، یکی از اعضای محافظان پلنگ سیاه ظاهر می شود. او هم این نقش را در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بازی کرده بود.

ویتاکر که برای بازی در فیلم «آخرین پادشاه اسکاتلند» برنده جایزه اسکار شده بود، بنیان گذار موسسه صلح و توسعه ویتاکر است که مخصوص کمک به مردمی است که توسط خشونت تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، بدون توجه به سن، جنس، ملیت و یا باورهایشان. ویتاکر این موسسه را در سال ۲۰۱۲ به وجود آورد.

به گزارش بانی فیلم؛ «پلنگ سیاه» روز شانزدهم فوریه ۲۰۱۸ اکران می شود.