غرامت 20 میلیونی”مارتین اسکورسیزی” از رونالدو

0
828

کریستیانو رونالدو که پیش از این از طریق وکیل خود به صورت رسمی مجوز استفاده گروه فیلمبرداری از منزل مسکونی خود را صادر و قرارداد بازی در فیلم Manipulator را امضا کرده بود، از هر دو تعهد خود شانه خالی کرده و نمی‌خواهد در این فیلم بازی کند.

این فیلم که قرار است سال آینده فرایند ساخت و فیلمبرداریش کلید بخورد، راجع به زندگی الساندرو پروتو، میلیاردر ایتالیایی است که الهام بخش شخصیت کریستین گری در کتاب پنجاه سایه گری بوده است.

نکته جالب این که وکلای کریستیانو رونالدو از دو ماه پیش دست به کار شده و با توجه به نفوذی که در رسانه‌های ورزشی داشته‌اند از شکایت خود نسبت به عدم تعهد اسکورسیزی خبر داده و ادعا کرده‌اند که مبلغ 10 میلیون یورو از این کارگردان خسارت خواهند گرفت اما وب سایت رسمی اسپورت کاتالونیا که مدعی است اسناد معتبری برای اثبات ادعایش در اختیار دارد امروز نوشت: این اسکورسیزی است که قرار است معادل 20 میلیون یورو از رونالدو خسارت دریافت کند.

جنگ رسانه‌ای بین دو گروه در جریان است و هنرمندان و اهالی سینما معتقدند که در شان اسکورسیزی نیست که به بی تدبیری در انتخاب بازیگر فیلمش متهم شود و مشخص است که عدم تعهد و بی مسئولیتی از سوی رونالدو صورت گرفته و البته وکلای رونالدو عکس این موضوع را باور دارند.

به گزارش زیبا؛ در این میان مشخص نیست رونالدو نقره داغ شده با اسکورسیزی هر چند هر دو نام مذکور ثروتشان در حدی است که 20 میلیون یورو به مرز نقره داغی نخواهند رسید.در این میان مشخص نیست رونالدو نقره داغ شده با اسکورسیزی هر چند هر دو نام مذکور ثروتشان در حدی است که 20 میلیون یورو به مرز نقره داغی نخواهند رسید.