غرامت ۵۰۰میلیونی دلاری شارلاتانژاد را بدهید،تاخودکشی نکند!؟ بقلم حمید جباری

0
178

دادگستری ایالات متحده آمریکا مترصد اینکه یک متهم (زن یا مرد)تفاوت ندارد نامش را روی سایت میگذارد معصومه قمیکلا بسرعت نور آن شخص و پرونده را مصادره به مطلوب می کند و بدون اینکه خنده اش بگیرید می گوید اینها قصد ترور و ربایش من را داشتند!

نکته دردناک این است که در عصر IT شاید مردم عوام تسلط کافی برای ترجمه متون احکام به فارسی نداشته باشند،اما کم نیستند ایرانیان تحصیلکرده وطن پرست که در کسر ثانیه دست این مزدور صادراتی اصلاح طلبها را رو کنند!؟

چه کسی است که از روابط این شارلاتان و پرستوی اصلاح طلبها خبر نداشته باشد؟ خبرنگاری که با نزدیک شدن به پاسدار حفاظت مجلس ،اندکی بعد به محسن صفایی فراهانی ،مدیر روزنامه کروبی (اعتماد ملی) پله های ترقی را با این شگرد کثیف بالا رفت!؟

تنها رابطه رسمی او حاصلش پسری بنام پویان لطفی است و بعد از دوره کوتاه با مهدی رفسنجانی لینک شد تا مقدمات گرفتن ویزای انگلستان و تامین هزینه ۴۴هزار پوندی در آکسفورد صورت پذیرد و با سفارش انگل زاده اکبر هاشمی رفسنجانی به مهره های مورد تایید اصلاح طلبها یعنی عطاالله مهاجرانی و مسعود بهنود سپرده شود!؟

سالهای حضور در انگلستان و فعالیتهای سیب نصفه نظام (از حضور در تجمعات جنبش سبز در کنار اکبر گنجی و مهره های معلوم الحال ،دفاع جانانه از اصل نظام ولایت فقیه و شخص علی خامنه ایی در آرشیو موجود است.)مشخص است و نمی تواند آن را کتمان کند!؟
جالب است بعد رفتن به آمریکا به مهره دیگر رژیم در نایاک یعنی کامبیز فروهر پناه برد و رابطه ایی با او کلید زد!و جالب است هرجا می نشیند مدعی است که کامبیز فروهر ارتباطی با ج ا ندارد !؟
اما چطور می تواند مصاحبه معروف پارتنر خود را که به وضوح می گوید جواد ظریف خائن فرد جذابی است را کتمان کند و تصویر بغل کردن آنها را از کل مدیا حذف کند!؟
آری این گزیده کوتاه از رفتارهای مشمئز کننده این مزدور صادراتی است که چند صباحی هدف گرفتن غرامت ۵۰۰ میلیون دلاری از سرمایه بلوکه شده مردم ایران در وزارت خزانه داری آمریکا چشم دوخته است !؟
برای رسیدن به رویای ۵۰۰میلیون دلار پول مفت شروع به سناریو سازی کرد!در پرده اول داستان مضحک ربایش خودش و انتقالش با یک قایق به ونزوئلا را مطرح کرد.وقتی جزئیات این فکاهی را مطالعه کنید متوجه باگ های متعدد آن خواهید شد که حتی برای گروه سنی الف در کودکستان هم قابل باور نبود!؟
  در این ماهها برای پرو پیمان کردن پرونده شکایت اش از رژیم ایران (همان هایی که صادرش کردن تا سوپاپ اطمینان در تخریب اپوزیسیون باشد)  بارها آسمان ریسمان بافت و جایی گفت در سوئیس هم قصد ربایش و ترور او را داشتند(امنیتی ترین کشور دنیا بواسطه بانکهای جهانی پشه را روی هوا کت شلوار برایش میدوزند) را مطرح کرد!؟
در جدیدترین پروژه هم پرونده خانمی که به دلیل نقض تحریم ها محکوم شده است را به پرونده تخیلی ترور و ربایش خود ربط داده است!؟
در حالیکه در تک تک بندهای حکم صادره هیچ اشاره ایی به داستان تخیلی خانم شارلاتان نشده است،نامبرده با اعتماد مثال زدنی و بدون اینکه از رسوایی دروغ گوبلزی خود خنده اش بگیرد بر ادعاهای پوشالی خود پافشاری و اصرار دارد!؟
اصلا فرض محال را می گذاریم که سران قدرت قمیکلا را مخالف درجه یک خود قلمداد می کنند و چشم دیدن اش را ندارند،اما حضور خانواده درجه اول معصومه قمیکلا را در پستهای حکومتی را بپذیریم!؟
مادر کیان پیرفلک کودک ۱۰ ساله کشته شده در اعتراضات یک معلم بود از کار اخراج شد!ولی مینا علینژاد خواهر معصومه قمیکلا علینژاد از فرماندهان بسیج بابل همچنان در جایگاه خود محکم به آرمانهای رژیم پایبند است!؟
قاعدتا تجربه ۴۴سال حکومت رژیم استبدادیی این را ثابت کرده است که،سران قدرت بغیر از مخالفان درجه ۱ در اپوزیسیون خانواده درجه اول ایشان را از گزند انتقام در امان نمی گذارند!
اگر افراد فامیل دارای مناسب دولتی باشند در کمترین زمان ممکن ایشان را از کار اخراج می کنند،در این ۷ ماه و خیزش مردمی ۱۴۰۱ تعداد زیادی از هموطنان عزیز که در اعتراضات خیابانی دستگیر شده اند چنین رفتاری صورت گرفته است،جالب است که این گروه افراد شناخته شده ایی نبودند،و حالا تصور کنید خانواده علینژاد فرمانده بسیج باشد و حکومت بگوید گوگولی مگولی اشکالی ندارد معصومه در ینگه دنیا برای برندازی و گرفتن غرامت از نظام شکایت کرده است،مینا خانم شما به کار با قدرت ادامه بده و پدر و مادر هم بگو در تمام راهپیمایی حکومتی با سربند لبیک یا خامنه ایی با قدرت حضور پیدا کنند!؟
البته بایست حق بدهیم وقتی سالها با رانت به این جایگاه رسیده و در این برهه و خیزش مردمی که احساس می کند خود را تحت عنوان یک رهبر برای آینده ایران تجسم می کند،برای پروموت شدن نیاز پول پاشی و استخدام باند رسانه ایی،بادیگارد و شعبان بی مخهای عربده کش از جنس سام رجبی دوپینگی و علی کمدساز کیو دارد!؟
از اینها که بگذریم اتاق فکر و باند رسانه ایی اسفند مدیا در دفتر ۵میلیون دلاری محله منهتن نیویورک دیگر پاسخگو پروژه عظیم قدرت طلبانه نیست و این زوج مخوف بایست چند دفتر رسانه ایی در چند نقطه دنیا خریداری کرده و کارمندان پرتعداد استخدام کنند(امیدواریم حقوق و حق بیمه ایشان را مانند دفتر نیویورک پایمال نکنند) و این اهداف پول هنگفت می طلبد!
بنابراین از وزارت دادگستری آمریکا و شخص قاضی این پرونده خواهشمندیم هرچه زودتر به خواسته قمیکلا پاسخ دهد و پول مردم ایران را بحساب معصومه قمیکلا واریز کنند تا نامبرده هرچه زودتر به اهداف خود برسند و زمان را هدر ندهند!؟
بالاخره این شارلاتان هم دل دارد و رویا رهبری بعد آنگلا مرکل را در سرمی پرورانند،اگر کمک اش نکنید مجبور است از کانال بنیاد جورج سوروس یا هرنارد لوی پیش برود که گلوبالیستها راه بیشتری پیش رو خواهند داشت!
نمی دانم چه بگویم ایران در گروگان رژیم ملائیسم را بنگرم یا اپوزیسیونی متشکل از یک مشت فاسد فرصت طلب که اندک ارزشی برای مردم رنج کشیده داخل ایران قائل نیستند و منافع خود و جریان فکری حامیان برای منافع ملی و تمامیت ارضی ارجحیت دارد!؟