عوامل «بازی تاج و تخت» در «وقایع‌نگاری فرانکنشتین»

0
203

شان بین بازیگر مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و سریال «بازی تاج و تخت» در سریالی با عنوان «وقایع‌نگاری فرانکنشتین» به جست‌وجوی هیولا می‌پردازد.

 سریال «وقایع‌نگاری فرانکنشتین» (Frankenstein Chronicles) با حضور عوامل تولیدی که تعدادی از آنها از گروه سازنده سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» هستند، به زودی وارد گردونه تولید خواهد شد. به گزارش ورایتی، «وقایع‌نگاری فرانکنشتین» برداشت آزادی از داستان مشهور مری شلی، نویسنده انگلیسی قرن نوزدهمی  درباره دانشمندی است که با سر هم کردن اجزای بدن مردگان، مخلوقی هولناک به وجود می‌آورد.

شان بین در سریال «وقایع‌نگاری فرانکنشتین» در نقش شخصیت اصلی داستان، جان مارلوت بازرس پلیس ظاهر می‌شود. به‌نوشته ددلاین داستان این سریال در لندن سال 1827 می‌گذرد و در آغاز داستان، مارلوت  از سوی سِر رابرت پیل، نخست‌وزیر وقت انگلستان مأمور می‌شود تا قاچاقچیان افیون را روی رودخانه تیمس لندن تعقیب کند و در آنجا با انبوهی از اجساد مثله شده روبه‌رو می‌شود که ارتباطی با قاچاقچیان ندارند و پس از آن وارد ماجرایی هولناک‌تر از آنچه تصور می‌کرد، می‌شود.

بنجامین راس، نویسنده و کارگردان 50 ساله انگلیسی که فیلم تلویزیونی «آر. ک. اُ.  281» را درباره اورسن ولز فیلم‌ساز ساخته و برای کارگردانی آن نامزد جایزه اِمی شده، فیلم‌نامه « وقایع‌نگاری فرانکنشتین» را با کمک بری لنگفورد نوشته است و سریال را کارگردانی خواهد کرد. تریسی اسکافیلد و فرانک دالجر از تهیه‌کنندگان «بازی تاج و تخت» شبکه HBO مدیران تولید سریال «وقایع‌نگاری فرانکنشتین» و دیوید تَنر و کارول مورهد تهیه‌کنندگان آن هستند. این سریال را شرکت رینمارک فیلمز برای شبکه تلویزیونی انگلیسی ITV  تولید خواهد کرد.

به‌ گزارش آنا، شان بین متولد 1959 در شفیلد انگلستان، بازیگر فیلم‌هایی مانند «بازی‌های میهن‌پرستان»، «چشم طلایی»، «آنا کارنینا» (محصول 1997)، «رانین»، مجموعه سینمایی «ارباب حلقه‌ها»، «تروی»، «نقشه پرواز»، «تپه خاموش» و «آینه آینه» و سریال‌هایی مانند «بازی تاج و تخت»، «مرد خانواده» و «افسانه‌ها» است. وی این روزها پس از تکمیل فیلم‌های «سر برآوردن ژوپیتر» ساخته اندی و لنا واچوفسکی و «پیکسل‌ها» به کارگردانی کریس کلمبوس، در فیلم «مریخی» ریدلی اسکات بازی می‌کند.

screenrant.com