عناوین دنباله‌های «آواتار» مشخص شد

0
225

 درنهایت عناوین دنباله های فیلم «آواتار» که جیمز کامرون هم اکنون در حال کار روی آنهاست، مشخص شد.

نخستین فیلم «آواتار» محصول کمپانی فاکس که در سال ۲۰۰۹ اکران شد و به طرز شگفت آوری به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما تا به امروز مبدل شد، موجب شد که بسیاری در انتظار ساخت دنباله های این اثر باشند و حال با توجه به گزارشی که در بی‌بی‌سی منتشر شده عناوین چهار پروژه آینده «آواتار» مشخص شده اند.

پیش از این گفته شده بود کامرون از درج عنوان آواتار روی قسمت های بعدی رضایت ندارد با این حال با توجه به این مستندات به نظر می رسد نظر کارگردان تغییر کرده است.

با توجه به گزارش های رسیده عناوین چهار دنباله «آواتار» که به نظر می رسد برای رفتن روی پرده سینما مناسب هستند به این شرح اعلام شده است:

«آواتار: راه دریا/ Avatar: The Way of Water»، «آواتار: بذر حامل/ Avatar: The Seed Bearer»، «آواتار: تالکان سوار/Avatar: The Tulkun Rider» و «آواتار: جستجو برای اِیوا/ Avatar: The Quest for Eywa».

ترکیب برخی از این اسامی رازآلود است و مشخص نیست بر چه موضوعی دلالت دارند بااین حال نام چندتایی نیز با توجه به برنامه ریزی کامرون مشخص است. پیش از این جیمز کامرون خالق «آواتار» اظهار کرده بود که «آواتار ۲» و «آواتار ۳» در میان آب می گذرد و به نظر می رسد عنوان راه دریا مرتبط با همین مضمون باشد.

به گزارش مهر به نقل از مووی وب، قسمت های دوم، سوم، چهارم و پنجم آواتار طبق برنامه ریزی قرار است به ترتیب هجده دسامبر ۲۰۲۰، هفده دسامبر ۲۰۲۱، بیست دسامبر ۲۰۲۴ و ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ اکران شوند.