علیشاه مولوی وارد بخش مراقبت‌های ویژه شد

0
995

علیشاه مولوی شب گذشته به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شد. فرزند وی از رسیدگی اولیه به آقای مولوی اظهار نارضایتی کرد اما معاون بیمارستان در گفتگو با میراث فرهنگی اعلام کرده‌است که تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای کمک به علیشاه مولوی می‌کند.

دیدن بزرگان روی تخت بیمارستان همیشه دردآور است. علیشاه مولوی پنجه افکنده در پنجه قدرترین حریف دنیا و می جنگد.

خبر بستری شدن علیشاه مولوی خیلی زود در رسانه‌ها منتشر شد. پیش از این پسر وی از وضعیت نه چندان خوشایند بیمارستان اظهار نارضایتی کرده بود.

 وی در گفتگو با میراث فرهنگی گفته بود “درست در زمانی که پدرم با وضعیت وخیم وارد بیمارستان شد رسیدگی به وی در اتاقی صورت می‌گرفت که در حال تعمیر بود و دقیقا بالای سر پدرم کارگران در حال پتک زدن به دیوار بودند.”

وضعیتی که باعث ناخرسندی فرزند علیشاه مولوی شد. با این حال مسئولان بیمارستان اعلام کردند که وضعیت اضطراری در لوله‌های آب به وجود آمده و تمام تلاششان را برای بهبود علیشاه مولوی می‌کنند
وضعیتی که باعث ناخرسندی فرزند علیشاه مولوی شد. با این حال مسئولان بیمارستان اعلام کردند که وضعیت اضطراری در لوله‌های آب به وجود آمده و تمام تلاششان را برای بهبود علیشاه مولوی می‌کنند

  دکتر معتمد (دکتر وی)  دراین باره گفت: «خونریزی گسترده بوده و تمامی مغر ایشان را فرا گرفته است. دلیل اصلی این حمله فشار خون بالا و دیابت بیمار است که باعث شده هم‌اکنون در بیهوشی کامل به سر برده و هوشیاریشان از شب گذشته روی 5 ثابت است.»

 وی در ادامه گفت: «تمام تلاشمان را برای احیا و سلامت نگه داشتن قلب و دیگر اعضای بدن می‌کنیم.»

 هم‌اکنون علیشاه مولوی در بیهوشی به سر می‌برد و به بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو منتقل شده‌است و تیم پزشکی بیمارستان فیروزگر وضعیت آقای مولوی را ناامید کننده اعلام کردند.

 ریاست بیمارستان فیروزگر و معاونت این بیمارستان در مصاحبه با خبرنگار میراث فرهنگی درباره اظهار نارضایتی فرزند آقای مولوی اعلام کردند: «وضعیت اورژانس بیمارستان به دلیل شکستگی لوله های آب متناسب بیماران نبوده است و آن ها تمام تلاششان را برای بهبود شرایط در حداقل زمان میکنند و همچنین اعلام آمادگی برای هرنوع خدمات دهی مناسب به آقای مولوی کردند.»