علاقمندان “شهر گناه” یک سال منتظر بمانند..

0
331

طرفداران فیلم “شهر گناه” باید باز هم صبر کنند زیرا دیمنشن فیلمز تاریخ اکران فیلم رابرت رودریگز و فرانک میلر را حدود یک سال عقب انداخته است.

به گزارش  مهر به نقل از ددلاین، دیمنشن فیلمز که بخشی از کمپانی برادران وارنر است تاریخ اکران فیلم “شهر گناه: بانویی که ارزش کشتن دارد” را از روز چهارم اکتبر 2013 به 22 آگوست 2014 تغییر داد.

robert-rodriguez-picture-1

رابرت رودریگز و فرانک میلر این فیلم پرستاره را کارگردانی می‌کنند. ستارگانی که تا الان بازگشتشان به فیلم تایید شده است شامل جسیکا آلبا، روزاریو داوسون، جیمی کینگ، میکی رورک و بروس ویلیس می شوند و اما بازیگران تازه‌ای مانند ایوا گرین، جاش برولین، جیمی چانگ و جوزف گوردون لویت هم به جمع آنها اضافه شده‌اند.

تاکنون فقط همین فیلم برای اکران در این زمان اعلام شده است. در اوایل همان ماه تاریخ فیلم‌های جدید دیگری مانند “محافظان کهکشان”، “دراکولا” و “یک بار مصرف های 3” اکران خواهند شد.

از اولین اکران فیلم “شهر گناه” هشت سال می گذرد. این فیلم که بر اساس کمیک بوک های میلر ساخته شده بود تا به امروز 158 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

این دومین کار ساخته شده بر اساس پروژه های میلر است که امسال به تعویق افتاده است. ماه پیش نیز اعلام شد تاریخ اکران فیلم “300: ظهور یک پادشاهی” از آگوست 2013 به روز هفتم مارچ 2014 منتقل شد.

رودریگز پروژه دیگری برای اکران نیز در دست تهیه دارد، “ماشتی می کشد”، که دنباله فیلم 2010 “ماشتی” است و قرار است روز 13 سپتامبر اکران شود.

رابرت آنتونی رودریگز (به اسپانیایی: Robert Anthony Rodríguez)‏ (زاده ۲۰ ژوئن ۱۹۶۸) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی است.

فیلم‌شناسی

ال ماریاچی (۱۹۹۱)

دسپرادو (۱۹۹۵)

چهار اتاق (۱۹۹۵)

از گرگ و میش تا سحر (۱۹۹۶)

بچه‌های جاسوس (۲۰۰۱)

hhhhh

روزی روزگاری در مکزیک (۲۰۰۳)

شهر گناه (۲۰۰۵)

ماجراهای پسر کوسه ای و دختر گدازه ای – سه‌‌بعدی (۲۰۰۵)

سیاره ترور (۲۰۰۷، سینمای بزن و بکش)

کوتوله‌ها (۲۰۰۹)

ماشته (۲۰۱۰)