“عصر یخبندان” سال 2015 فرا می‌رسد

0
639

فیلم انیمیشن “عصر یخبندان 5” تابستان 2016 اکران می‌شود.

 پنجمین قسمت از انیمیشن پرطرفدار “عصر یخبندان” که محصول استودیو انیمیشن فاکس و بلو اسکای است در تاریخ 15 ژوییه 2016 راهی سینماها می‌شوند.

گفته می‌شود چهار فیلم اول این مجموعه موفق به فروشی 2 میلیارد و 800 میلیون دلاری در سراسر جهان شدند.

سال پیش “عصر یخبندان: رانش قاره‌ای” موفق به فروشی نزدیک به 875 میلیون دلار در سراسر جهان شد که 714 میلیون دلار آن در بازار جهانی کسب شد.

در حالی که کمپانی فاکس جزییاتی از قسمت پنجم این انیمیشن ارایه نکرده است اما گفته می شود بازیگر صدای اصلی همچنان در این قسمت نیز حضور دارد که به معنی حضور ری رومانو در نقش “مندی” ماموت غول پیکر است.

“عصر یخبندان” (Ice Age)‏ محصول سال 2002 شرکت آمریکایی فاکس قرن بیستم است که نامزد جایزه اسکار بهترین کارتون شد. انیمیشن بعدی این مجموعه به دنبال موفقیت قسمت اول به نام “عصر یخبندان: ذوب” در سال 2006 و فیلم سوم به نام “عصر یخبندان: آغاز دایناسورها” در سال 2009 ساخته شد. فیلم چهارم این مجموعه هم به نام “عصر یخبندان: رانش قاره‌ای” در سال 2012 ساخته شد.

قهرمانان این مجموعه ماموتی تنها به نام مندی همراه خرس بسیار تنبلی به نام سید هستند. یک ببر به نام دیگو از دیگر قهرمانان این مجموعه است. سنجابی به نام اسکرات نیز یک ماموریت خاص داردکه شامل حمل یک میوه بلوط است.

در همین حال ژوییه 2016 که زمان اکران دیگر انیمیشن فاکس یعنی “آنوبیس” بودU تغییر کرده و گفته می شود قست بعدی این انیمیشن در سال 2018 اکران می شود. این انیمیشن با اقتباس از رمانی از بروس زیک درباره سفر به دنیای زیرزمینی مصر ساخته شده است.

تابستان 2016 همچنین زمان اکران انیمیشن “در جستجوی دوری” محصول مشترک دیسنی و پیکسار است که ادامه ای بر “در جستجوی نمو” است. این انیمیشن قرار است 17 ژوییه راهی سینماها شود که دقیقا همان روزی است که انیمیشن کمپانی دریم ورکز با عنوان “چطور اژدهای خود را تربیت کنیم 3” راهی سینماها می شود.

به گزارش سینما خبر به نقل از در رپ، در جستجوی نمو (Finding Nemo)‏ برنده جایزه اسکار سال 2003 از نگاه انجمن فیلم آمریکا، به عنوان یکی از 10 فیلم برتر جهان در سبک پویانمایی (انیمیشن) شناخته شد. داستان فیلم در مورد یک دلقک‌ ماهی به نام مارلین است که در مورد پسرش نمو زیادی حساس است و او را در اقیانوس گم می‌کند و درپی آن با کمک ماهی به نام دوری به جستجوی نمو می‌پردازد.