عذرخواهی شورجه از رخشان بنی‌اعتماد

0
175

جمال شورجه راهیابی «قصه‌ها»ی رخشان بنی‌اعتماد به بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر را تبریک و بابت بیان مطالبی درباره مجوز نداشتن این فیلم از کارگردان آن عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا؛ این کارگردان سینما و عضو شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در نامه‌ای  خطاب به رخشان بنی‌اعتماد آورده است:

«سرکار خانم بنی‌اعتماد

 

ضمن عرض تبریک به خاطر حضور فیلم «قصه‌ها»ی حضرتعالی در بخش مسابقه سینمای ایران که خبرهای آن در منابع خبری منعکس شده است‌، یک عذرخواهی به شما بزرگوار بدهکار شدم و آن اینکه در یکی از سایت‌ها که با بنده در خصوص فیلم‌های غیرمجاز مصاحبه شده بود، اینطور القا شد که فیلم «قصه‌ها»ی حضرتعالی مجوز نداشته و به بخش مسابقه راه یافته است و حقیر نیز اظهاراتی را در این خصوص و فیلم‌های غیرمجاز که ساخته می‌شوند، بیان کردم.

 

اما امروز‌، هفتم دی‌ماه مطلع شدم که فیلم «قصه‌ها» مجوز ویدئویی داشته، طبق ضوابط از فیلتر شورای سه نفره سازمان سینمایی عبور کرده و به دلیل کیفیت سینمایی بالای آن، به شورای پروانه ساخت و هیات انتخاب جشنواره فجر راه پیدا کرده است.

 

بدین وسیله از حضرتعالی به دلیل اشتباه سهوی حقیر در خصوص اظهارنظر درباره مجوز نداشتن فیلم «قصه‌ها» عذرخواهی می‌کنم و برایتان آرزوی روزهای خوبی را از خداوند متعال طلب دارم».

 rakshan_banietmad01

شنبه (ششم دی‌ماه) 16 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلم‌های اول سی و دومین جشنواره فجر معرفی شدند که «قصه‌ها»ی رخشان بنی‌اعتماد نیز یکی از این فیلم‌ها بود.