عارضه ای در سر«تام کروز»که بخاطر آن همه چیز را«موزیکال»می شنود

0
168

کروز در این فیلم نقش مردی را دارد که از یک عارضه در سرش رنج می برد. این عارضه باعث می شود او همه چیز را به صورت موزیکال بشنود. اما همین اندک اندک اورا به سمتی می برد که کل زندگی اش را موزیکال کند. این فیلم در کمپانی دیسنی ساخته می شود.

گفته می شود دیسنی در تلاش است تا میشل هازاناویشیوس را که به خاطر فیلم «آرتیست» جایزه اسکار را برد، جذب این فیلم کند تا کارگردانی آن را برعهده بگیرد. هازاناویشیوس اخیرا نیز کارگردانی فیلم کمدی دیگری را پذیرفته بود.

«باب موزیکال» از سال 2004 یعنی زمان نوشته شدن فیلمنامه آن بارها مطرح شده و باز به دست فراموشی سپرده شده است. در این سالها کارگردانان زیادی همچون آدام شانکمن ، فیل لرد و کریس میلر به ساخت آن علاقه نشان دادند.

همانطور که آهنگسازان بسیاری نیز از علاقه خود به ساخت موسیقی این فیلم خبر داده بودند. اما هیچ کدام انها به نتیجه نرسید. تا اینکه سر انجام، آلن لوب که کارهای موفقی برای بازی جنیفر آنیسون در کارنامه دارد، فیلمنامه ای براساس این طرح نوشت که مورد توجه واقع شد و مسیر این داستان را به سمت ساخته شدن پیش برد.

به گزارش بانی فیلم؛ اگر تام کروز واقعا این نقش را بپذیرد، این اولین فیلم او از سال 2012 به این سو خواهد بود که وی در آن نقشی کمیک دارد. او در این سال در فیلم «Rock of Ages» ایفای نقش کرد که اتفاقا فیلمنامه آن را نیز لوب نوشته یود.

IMDB