ظریف به کنسرت شجریان رفت

0
644

کنسرت چرا رفتی به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری شب گذشته در حالی آخرین اجرای خود در تهران را به روی صحنه برد که جواد ظریف وزیر امور خارجه میهمان این کنسرت بود.

در قالب این کنسرت همایون شجریان پس از اجرای چند قطعه موسیقی گفت: سالهای سال هنرمندان زیادی برای معرفی هنر و فرهنگ این مرز و بوم به دوست داران هنر ایرانی در خارج از کشور زحمت های بسیاری کشیدند.

وی ادامه داد: هنرمندان تلاش کردند که سفیرهای خوبی برای معرفی ایران باشند وفرهنگ را به گونه ای معرفی کنند که باعث سربلندی کشورمان باشد و چهره واقعی فرهنگ ایرانی را به جهانیان نشان بدهند.

شجریان افزود: امشب میزبان دکتر جواد ظریف در این کنسرت هستیم و برای ایشان آرزو می کنیم آنطور که به نفع ایران و باعث سربلندی مردم ایران است، موفق شوند.

کنسرت چرا رفتی در شب های گذشته میزبان چهره های مختلفی از مدیران و مسولان کشور بودند. طی شب های گذشته علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مراد خانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامی ومدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها از این کنسرت دیدن کردند.

به گزارش ایرنا، کنسرت چرا رفتی از تاریخ 27 مردادماه و از شهر کرمان آغاز خواهد شد. در این روز اعضای گروه در سالن فجر شهر کرمان به روی صحنه خواهند رفت.