ضرب و شتم وحشیانه یک زندانی سیاسی و بازداشت خواهر وی در زندان گوهردشت کرج

0
160

بنابه گزارشات رسیده  زندانبانان ولی فقیه زندانی سیاسی محمد مهدی ابیات را حین ملاقات درمقابل چشمان خانواده مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار دادند و مانع ملاقات وی شدند .

روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه زندانی سیاسی محمد مهدی ابیات که برای ملاقات با خانواده اش به سالن ملاقات برده شده بود در مقابل چشمان خانواده اش و سایر خانواده ها مورد ضرب و شتم وحشیانه و غیر انسانی زندانبانان ولی فقیه قرار گرفت و نهایتا مانع ملاقات وی با خانواده اش شدند.

خواهر زندانی سیاسی محمد مهدی ابیات نسبت به این رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی زندانبانان اعتراض نمود او را هم دستگیر و به مدت ۱،۵ ساعت در بازداشت نگه داشتند و ایشان را مورد تهدید، اذیت و آزار و رفتارهای غیر انسانی قرار دادند.

زندانبانان به این مسئله اکتفا نکردند و قصد داشتند زندانی سیاسی محمد مهدی ابیات را به سلول انفرادی منتقل کنند که با ممانعت و اعتراض همبندیان وی مواجه شدند و فعلا ناچار به عقب نشینی شدند.

زندانبانان ولی فقیه سرکوب وحشیانه زندانیان ، عدم درمان آنها و رفتارهای غیر انسانی را به دستور بازجویان وزارت اطلاعات که پشت پرده این اعمال غیر انسانی قرار دارند انجام می دهند. بازجویان وزارت اطلاعات ( شکنجه گران) مجریان دستورات آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات کابینه آخوند حسن روحانی هستند . آخوند حسن روحانی که سیاستهای سرکوب خونین مردم ایران را به دستور آخوند علی خامنه ای به اجرا در می آورد در کنفرانسها و رسانه ها سخن از تدبیر و آزادی مردم ایران می کند ولی عملا تعداد اعدام ها و شدت سرکوب را نسبت به دوران احمدی نژاد بیش از چند برابر افزایش نموده است .

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران ، یورش وحشیانه و ضرب و شتم این زندانی سیاسی و بازداشت خواهر وی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به سرکوب مردم ایران خوستار ارجاع پرونده نقض حقوق بشررژیم ولی فقیه به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۰۲ خرداد ۹۳ برابر با ۲۳ می ۲۰۱۴

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد

سازمان عفو بین الملل