صحبت تازه جرج لوکاس درباره «جنگ‌های ستاره‌ای» جدید..

0
331

جرج لوکاس خالق مجموعه فیلم اکشن و علمی تخیلی «جنگ‌های ستاره‌ای» در مصاحبه‌ای اعلام کرد جی جی آبرامز با وی درباره قسمت جدید فیلم صحبت و مذاکره نکرده است.

به گزارش فارس، این تهیه‌کننده و کارگردان قدیمی با اشاره به اینکه نسبت به قسمت هفتم مجموعه فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» احساس نگرانی نمی‌کند، گفت: فکر می‌کنم کار بزرگی قرار است صورت گیرد و در این رابطه به هیچ وجه نگران نیستم. جی جی آبرامز به دلیل آن که سرش در چند ماه اخیر به شدت شلوغ بوده، فرصت نکرده با من درباره این فیلم صحبت کند. اما جای نگرانی وجود ندارد. مطمئن هستم او مرا در جریان کار تولید «جنگ‌‌های ستاره‌ای: اپیزود هفتم» خواهد گذاشت. تا آن جا که من اطلاع دارم، همه کارها دارد به خوبی پیش می‌رود.

صحبت‌های تازه لوکاس در حالی منتشر می‌شود که وی مدتی قبل گفته بود بسیار مایل است بداند در قسمت هفتم چه بر سر کاراکترهای اصلی قصه فیلم خواهد آمد و جلوه‌های تصویری آن چگونه خواهد بود.

tumblr_lmymrogbJ51qd39nmo1_500

جی جی آبرامز چندی قبل در گفت‌وگویی اعلام کرد «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود هفتم» منعکس کننده دیدگاه وی درباره این مجموعه فیلم خواهد بود.

قصه فیلم قسمت هفتم فیلم- که بزودی کامل و آماده فیلم‌برداری می‌شود- هنوز در اختیار علاقمندان و رسانه‌های گروهی قرار نگرفته است.

زمان شروع کار فیلم‌برداری این اکشن ماجراجویانه و فانتزی هم هنوز مشخص نشده است. ولی فیلم برای نمایش عمومی در فصل تابستان 2015 آماده خواهد شد.

هریسون فورد، مارک هامیل، کری فیشر، بیلی دی ویلیامز و آنتونی دانلیز از جمله بازیگرانی هستند که تا به حال برای بازی در نقش‌های مختلف فیلم انتخاب شده‌اند.

کمپانی والت دیزنی که سال قبل شرکت لوکاس فیلمز و تمام آرشیو و متعلقات آن را به قیمت 4 میلیارد دلار خریداری کرد، همان زمان اعلام کرد قصد دارد سه قسمت تازه از مجموعه فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» را به عنوان یک تریلوژی (سه گانه) تازه تهیه و تولید کند.

این سه گانه با نام اپیزودهای هفتم، هشتم و نهم در فصل تابستان سال‌های 2015 و 2017 و 2019 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی خواهند رفت.

به دنبال اعلام خبر تولید قسمت هفتم «جنگ‌های ستاره‌ای» گمانه زنی‌های رسانه‌ای درباره کارگردانی این فیلم شروع شد. سه ماه قبل کمپانی والت دیزنی گفت جی جی آبرامز (کارگردان دو قسمت جدید و احیا شده مجموعه فیلم»«سفرهای ستاره‌ای» را برای کارگردانی اپیزود جدید فیلم پر سر و صدای خود انتخاب کرده است.