صادقی مطرح کرد: انتقاد از برخورد با نشریات دانشجویی به‌دلیل نام بردن از خاتمی

0
152

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به برخورد نیروهای امنیتی خارج از دانشگاه با نشریات دانشجویی به‌دلیل نام بردن از رییس دولت اصلاحات انتقاد کرد.
محمود صادقی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون آٖموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در نشست اخیر کمیسیون آموزش، گزارشی از از برخورد برخی نهادها با نشریات دانشجویی را ارائه کردم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پس از ارائه این گزارش از رییس و اعضای  کمیسیون خواستم نسبت به نقض حقوق دانشجویان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس دهم همچنین با اشاره به پاسخ رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات در قبال این مسئله، خاطرنشان کرد: آقای زاهدی در واکنش، به گزارش‌های مربوط به انتشار مطالب ضد دینی در نشریات اشاره کرد که پاسخ دادم صرف‌نظر از محتوای مطالب، برخورد نهادهای بیرون از دانشگاه با دانشجویان خلاف قانون است.

صادقی یادآور شد: نکته مهم دیگر این است که با برخی از نشریات صرفاً به‌دلیل نام بردن از خاتمی برخورد شده است.

بنابر اعلام این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم در پی بیان این‌که برخورد با نشریات دانشجویی صرفاً به‌دلیل نام بردن از رییس دولت اصلاحات بوده، محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفته است که تاکنون شکایتی در این خصوص به این کمیسیون نرسیده است.

به گزارش ایلنا، برخی از مدیران نشریات دانشجویی سراسر کشور ابتدای هفته جاری در نشستی با حضور محمود صادقی، علی مطهری و معاونان وزارت علوم در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات خود پرداختند.